Vwb het streepje, dat is geen truc, maar de naam van de alias.... De meeste elementen werken met de alias van een pagina, deze is te zien/wijzigen op het optie-tab van de pagina. Standaard zal CMSMS een spatie vervangen door een koppelteken, maar op de optie-tab is hij te zien.
Ronny
menu en submenu
Moderator: velden
Re: menu en submenu
Daarnaast is de redirect een optie, ik wist namelijk niet dat je wat wilde met de pagina, anders had je er namelijk ook gewoon een "internal link"-type van kunnen maken, naar het eerste child.
Ronny
Ronny
Hey Stef,
De website ziet er nu echt goed uit!! Zelfs in IE7
Complimenten!
Wat me opviel bij de image rotator dat je nog even de title="..." en alt="..." in de tag moet toevoegen.
en bij de homepage, onder 'Opties' moet je de tekst shortcut enz. weghalen of aanpassen.
Goede jaarwisseling.
Rolf
De website ziet er nu echt goed uit!! Zelfs in IE7

Wat me opviel bij de image rotator dat je nog even de title="..." en alt="..." in de tag moet toevoegen.
en bij de homepage, onder 'Opties' moet je de tekst shortcut enz. weghalen of aanpassen.
Goede jaarwisseling.
Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
-
- Forum Members
Hoi Rolf,
Ik heb het menu inderdaad aangepast, maar check de source code maar eens. Die is niet echt mooi.
Ik heb een ander topic geplaatst met mijn menu uit de manager.... ik heb geen idee hoe ik deze moet opschonen om mooie code te krijgen
IE6 en IE7 laten het menu niet goed zien nog.. moet nog wat CSS aanpassingen doen, maar er komt schot it.
Net een UPGRADE gedaan naar 1.5.1 maar de MLE functies zijn na de upgrade dus weg en TinyMCE werkt nog steeds niet
CMSMS MLE is heel erg buggy en moeilijk te configureren..... echt heel erg jammer
Ik heb het menu inderdaad aangepast, maar check de source code maar eens. Die is niet echt mooi.
Ik heb een ander topic geplaatst met mijn menu uit de manager.... ik heb geen idee hoe ik deze moet opschonen om mooie code te krijgen
IE6 en IE7 laten het menu niet goed zien nog.. moet nog wat CSS aanpassingen doen, maar er komt schot it.
Net een UPGRADE gedaan naar 1.5.1 maar de MLE functies zijn na de upgrade dus weg en TinyMCE werkt nog steeds niet

CMSMS MLE is heel erg buggy en moeilijk te configureren..... echt heel erg jammer