Technisch beheerder HVOR gezocht

Moderator: velden

Post Reply
mev
Power Poster
Power Poster
Posts: 371
Joined: Wed Apr 25, 2007 5:00 pm

Technisch beheerder HVOR gezocht

Post by mev »

Iemand tijd, zin & expertise om onderstaande klus voor de Oudheidkamer Rhenen te klaren? Het is dus niet zozeer tbv van cms-ms en een erg technische functie, t/m harde schijven repareren, netwerk beheren ed, zie de omschrijving helemaal onderaan.
'k Kan/wil 't zelf niet doen.

Als je interesse hebt, kun je rechtstreeks contact opnemen met Anne Uiterwijk via email: auiterw@planet.nl
Tel. nr. en url van website staan ook onderaan.

Hartelijke groet,
willemijn



-------- Doorgestuurd bericht --------
Onderwerp: Webbeheerder HVOR
Datum: Sun, 15 Jul 2018 14:12:04 +0200
Van: Anne M. Uiterwijk <auiterw@planet.nl>
Aan: webdesign@willemijnstraeter.nl


Goeiemiddag Willemijn,

Jouw gegevens kreeg ik door van Keimpe Dijk, webmaster van het Cultuurplatform Rhenen. Ik ben zo vrij om langs deze weg contact met je te zoeken.

De Historische Vereniging Oudheidkamer Rhenen en Omstreken (HVOR) is op zoek naar iemand voor de technische kant van het beheer van de website. Onze webmaster plus nog 3 mensen hebben voldoende verstand en ideeën die op design gebied liggen, maar degene op wie wij de afgelopen jaren ‘technisch’ konden terugvallen, heeft helaas geen tijd meer om ons van dienst te zijn.

Hij is wel zo vriendelijk geweest om zijn werkzaamheden van de afgelopen jaren op een rijtje te zetten: zie hieronder. Inmiddels zijn daar nog vereisten bij gekomen, zoals
- SEO en Google Analytics
- passie voor schrijven en social media
Dit moet ik nog formeel verwerken in de vacature.

Mocht dit aanleiding zijn om met ons van gedachten te wisselen, dan hoor ik dat graag! Ook als je wellicht iemand anders voor ons weet, het liefst een professional.

Met vriendelijke groet,
Anne M. Uiterwijk
HVOR PR & Communicatie
06 – 1022 5796
http://www.oudrhenen.nl

==================================

OMSCHRIJVING WERKZAAMHEDEN door voorganger

In de jaren heb ik vooral het volgende gedaan:

* Harde schijven van de NAS gerepareerd. (QNAP en Synology)
* PC problemen / Printer problemen opgelost
* Router ingesteld (Port forwarding voor bepaalde services door te laten. Bijvoorbeeld het overnemen van een Windows PC die altijd aanstaat. Zodat we ook van thuis in het netwerk kunnen kijken.)
* Netwerk problemen opgelost
* Linux PC geinstalleerd waar een test website op geconfigureerd kan worden.
* Af en toe geholpen met FileMaker Pro
* WordPress site gebouwd
* Internet Provider contact en beheer. (DNS records beheren, email adressen, backups)
* Helpen met e-mailen van de nieuwsbrief

Mijn kennis ligt vooral bij:

* Netwerk beheer
* Websites (WordPress, Joomla)
* Databases (MS SQL, MySQL)
* Windows systemen
* Linux systemen


Ter informatie aan extern beheer:

Ik heb geregeld aan de telefoon gehangen met de provider of per email en dat kon zo oplopen tot een uur. Nu moet ik wel zeggen dit kwam dan ook meestal na een wijziging van ons contract. (Meer ruimte etc.)

Als dit bedrijf de eerste keer naar de website gaat kijken zal hij toch even wat tijd nodig hebben om alle instellingen en plugins te onderzoeken.
Natuurlijk voor standaard WordPress zaken zal dat wel mee vallen,

Het feit dat een WordPress site geupdate moet worden is zeker zeer belangrijk. Maar ook hij zou moeten weten dat de meeste providers met "INSTALLATRON" werken.
Met deze tool kun je je WordPress site automatisch updaten en voor dat hij de update doet maakt hij een automatische backup.
Onze provider Reviced werkt ook met "INSTALLATRON" en daar heb ik dit allemaal al geconfigureerd.
Kortom onze site wordt al automatisch geupdate met de laatste versie (Dus helemaal niet wachten. Zeker als er belangrijke security updates zijn.)
Mocht het fout gaan dat kan ik de backup zo weer terug zetten en werkt de site weer.

Natuurlijk kun je altijd contact met me opnemen om het een of andere te verduidelijken.

Andre Beishuizen, juni 2018
Post Reply

Return to “Hulp gezocht (commercieel)”