Weergave site in Chrome

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
User avatar
Gregor
Power Poster
Power Poster
Posts: 1874
Joined: Thu Mar 23, 2006 9:25 am
Location: The Netherlands

Weergave site in Chrome

Post by Gregor »

De site uisge-beatha.eu wordt in Safari goed weergegeven. Doe ik hetzelfde in Chrome op een Mac, dan wordt de site incompleet geladen en ook met verkeerde content

Bij het openen van een artikel, dan lijkt er een loop te zijn (herhaald vragen of cookies worden geaccepteerd) en de verkeerde artikelen worden geladen, bijv. https://www.uisge-beatha.eu/2017/04/Eer ... -proppelor laat een artikel over een doorgesleten neusstuk zien. Dit zal niet direct iets met cmsms te maken heben, maar wellicht dat iemand wel een suggestie heeft.

De caches van de browser en de site heb ik geleegd, maar dat leidt niet tot verbetering.
User avatar
Gregor
Power Poster
Power Poster
Posts: 1874
Joined: Thu Mar 23, 2006 9:25 am
Location: The Netherlands

Re: Weergave site in Chrome

Post by Gregor »

Gevonden. "Enable Smarty Caching" was de oorzaak. Deze op 'No' gezet en de site laadt weer normaal.
User avatar
Rolf
Power Poster
Power Poster
Posts: 7825
Joined: Wed Apr 23, 2008 7:53 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Weergave site in Chrome

Post by Rolf »

Dat kan kloppen... Ik raad mensen altijd aan dat UIT te laten. Het veroorzaakt meer problemen dan de tijdwinst van "0,000000001 seconde" dat het mogelijk zou kunnen opleveren. Je moet nml. ook in de pagina template verschillende tags toevoegen om daar delen uit te sluiten van caching... m.i. allemaal niet de moeite waard!
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
User avatar
Gregor
Power Poster
Power Poster
Posts: 1874
Joined: Thu Mar 23, 2006 9:25 am
Location: The Netherlands

Re: Weergave site in Chrome

Post by Gregor »

Via Pagespeed was het verschil 4sec. Leek me de moeite waard, tot ik in Chrome de site opende.... Dan maar iets langzamer ;)
tristan
Dev Team Member
Dev Team Member
Posts: 374
Joined: Tue May 02, 2006 10:58 am
Location: The Netherlands

Re: Weergave site in Chrome

Post by tristan »

Wordt het niet eens tijd om die Enable Smarty Caching optie te fixen of uit de admin te slopen? Heb het nog nooit goed zien werken eigenlijk nl.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”