Affiliate programma in CMS made simple
Moderator: velden
Affiliate programma in CMS made simple
Hallo,
Ik heb op dit moment een aantal csv/xml bestanden van tradetracker om zo een website te maken volgens het affiliate systeem.
In Joomla lukt mij dit altijd wel aardig maar inmiddels uitgekauwd op Joomla. Ik wil wat nieuws!
Is het met made simple mogelijk om zoiets op te zetten, dus het importeren van csv en/of xml bestanden en deze weer netjes op een pagina te tonen.
Heeft iemand hier ervaring mee of mij een beetje op weg kan helpen?
Ik heb al eerder met CMS made simple gewerkt dus weet hoe dit programma werkt.
Gr Eddy
Ik heb op dit moment een aantal csv/xml bestanden van tradetracker om zo een website te maken volgens het affiliate systeem.
In Joomla lukt mij dit altijd wel aardig maar inmiddels uitgekauwd op Joomla. Ik wil wat nieuws!
Is het met made simple mogelijk om zoiets op te zetten, dus het importeren van csv en/of xml bestanden en deze weer netjes op een pagina te tonen.
Heeft iemand hier ervaring mee of mij een beetje op weg kan helpen?
Ik heb al eerder met CMS made simple gewerkt dus weet hoe dit programma werkt.
Gr Eddy
Re: Affiliate programma in CMS made simple
Niemand ervaring mee? Of een module die ik kan gebruiken om CSV en/of XML bestanden mee te importeren?
Thanks!

Thanks!
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 6:04 pm, edited 2 times in total.
Bedankt! heb hem maar meteen geinstalleerd en dat ging goed!
Nu vraagt ie om Feed naam en Feed URL. Bij Feed naam natuurlijk nog geen probleem maar bij URL geeft ie foutmelding, althans hij zegt verkeerd formaat.
Ik gebruik de link die ik van Tradetracker genereer maar daarmee lukt het blijkbaar niet??
Alvast weer bedankt!
Nu vraagt ie om Feed naam en Feed URL. Bij Feed naam natuurlijk nog geen probleem maar bij URL geeft ie foutmelding, althans hij zegt verkeerd formaat.
Ik gebruik de link die ik van Tradetracker genereer maar daarmee lukt het blijkbaar niet??
Alvast weer bedankt!
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 6:04 pm, edited 1 time in total.
Met deze code kan ik dan een XML bestand opslaan.
http://pf.tradetracker.net/?aid=97196&t ... onalType=2
Thanks!
http://pf.tradetracker.net/?aid=97196&t ... onalType=2
Thanks!
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 6:04 pm, edited 1 time in total.
Ik krijg deze melding:
C:\wamp\www\lib\smarty\Smarty.class.php:1593 - trigger_error
C:\wamp\www\lib\smarty\Smarty.class.php:1415 - _fetch_resource_info
C:\wamp\www\lib\smarty\Smarty.class.php:1261 - _compile_resource
C:\wamp\www\lib\classes\module_support\modtemplates.inc.php:242 - fetch
C:\wamp\www\lib\classes\class.CMSModule.php:2438 - cms_module_ProcessTemplateFromDatabase
C:\wamp\www\modules\RSS2HTML\action.default.php:125 - ProcessTemplateFromDatabase
C:\wamp\www\lib\classes\class.CMSModule.php:1583 - include
C:\wamp\www\lib\classes\class.CMSModule.php:1628 - DoAction
C:\wamp\www\lib\module.functions.php:122 - DoActionBase
C:\wamp\www\lib\classes\class.CMSModule.php:280 - cms_module_plugin
C:\wamp\www\tmp\templates_c\15^%%70^707^707A8977%%content%3Acontent_en.php:5 - function_plugin
C:\wamp\www\lib\smarty\Smarty.class.php:1263 - include
C:\wamp\www\plugins\function.content.php:121 - fetch
C:\wamp\www\tmp\templates_c\%%76^763^76313DB0%%tpl_body%3A22.php:88 - smarty_cms_function_content
C:\wamp\www\index.php:269 - fetch
string 'Smarty error: unable to read resource: "module_db_tpl:RSS2HTML;<a href="admin/edittemplate.php?_sx_=1c258d5e&template_id=22">NCleanBlue</a>"' (length=170)
C:\wamp\www\lib\smarty\Smarty.class.php:1593 - trigger_error
C:\wamp\www\lib\smarty\Smarty.class.php:1415 - _fetch_resource_info
C:\wamp\www\lib\smarty\Smarty.class.php:1261 - _compile_resource
C:\wamp\www\lib\classes\module_support\modtemplates.inc.php:242 - fetch
C:\wamp\www\lib\classes\class.CMSModule.php:2438 - cms_module_ProcessTemplateFromDatabase
C:\wamp\www\modules\RSS2HTML\action.default.php:125 - ProcessTemplateFromDatabase
C:\wamp\www\lib\classes\class.CMSModule.php:1583 - include
C:\wamp\www\lib\classes\class.CMSModule.php:1628 - DoAction
C:\wamp\www\lib\module.functions.php:122 - DoActionBase
C:\wamp\www\lib\classes\class.CMSModule.php:280 - cms_module_plugin
C:\wamp\www\tmp\templates_c\15^%%70^707^707A8977%%content%3Acontent_en.php:5 - function_plugin
C:\wamp\www\plugins\function.content.php:121 - fetch
C:\wamp\www\tmp\templates_c\%%76^763^76313DB0%%tpl_body%3A22.php:88 - smarty_cms_function_content
C:\wamp\www\index.php:269 - fetch
string 'Smarty error: unable to read resource: "module_db_tpl:RSS2HTML;<a href="admin/edittemplate.php?_sx_=1c258d5e&template_id=22">NCleanBlue</a>"' (length=170)
----------
Ik zie inderdaad dat die het wel doet.
Ik ga er gewoon even mee stoeien en mocht het lukken dan laat ik dat hier weten.
Wel enorm bedankt voor je hulp!
Gr
Ik ga er gewoon even mee stoeien en mocht het lukken dan laat ik dat hier weten.
Wel enorm bedankt voor je hulp!
Gr