Heb ik weer... nu heb ik vanmiddag de update gedaan van de laatste versie van het guestbook 1.3
Zie op http://www.quadfighters.nl/ het resultaat.
Het rare is dat ik op mijn testsite http://www.wlrb.nl/cmstest/ het zelfde heb gedaan met dezelfde sjabloon als op de originele site. En daar werkt het wel.... Hier heb ik zelf een keer de inhoud als gastenboek gekozen en een keer de tag in de bladzijde gezet.
Beide CMS versies zijn ook gelijk
Ik zie dat ik ook niet terug kan want de vorige versie zijn niet meer te downloaden.
Wie heeft een idee hoe dit kan?
Groet, Weit
[Opgelost] Na Guestbook update werkt het niet meer..
Moderator: velden
[Opgelost] Na Guestbook update werkt het niet meer..
Last edited by Weit on Sun Sep 19, 2010 9:08 pm, edited 1 time in total.
Re: Na Guestbook update werkt het niet meer..
Hallo Weit,
Heb je na de upgrade van de module de sjablonen in de admin gereset?
Wellicht ook nog even de Buffer legen (clear cache) bij alg. instellingen...
grt. Rolf
grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Ja ik heb de buffer geleegd en van alles al geprobeerd en snap er niks meer van..
Ik denk dat ik hem er maar helemaal uitgooi en opnieuw installeer..
Ik denk dat ik hem er maar helemaal uitgooi en opnieuw installeer..
Rolf wrote: Hallo Weit,
grt. Rolf
Maar heb je de sjablonen al gereset?Weit wrote: Ja ik heb de buffer geleegd en van alles al geprobeerd en snap er niks meer van..
Er zijn nml. verschillende bugs opgelost in deze release. Het resetten van de templates is noodzakelijk om deze werkend te krijgen!!
®
Sjablonen gerest.? hoe bedoel je... er stonden gelukkig nog maar twee berichten in dus heb ik hem er helemaal uit gegooid en opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het weer.
Ik denk dat het daar fout gaat want op de testsite heb ik na de update pas een testbericht geplaatst
Ik denk dat het daar fout gaat want op de testsite heb ik na de update pas een testbericht geplaatst
Rolf wrote:Maar heb je de sjablonen al gereset?Weit wrote: Ja ik heb de buffer geleegd en van alles al geprobeerd en snap er niks meer van..
Er zijn nml. verschillende bugs opgelost in deze release. Het resetten van de templates is noodzakelijk om deze werkend te krijgen!!
®
In de module admin kun je de sjablonen herstellen naar standaard waarden. Dit is in deze upgrade noodzakelijk om de juiste wijzigingen te laten functioneren.Weit wrote: Sjablonen gerest.? hoe bedoel je...
Rolf
Ik heb hem opnieuw geinstalleerd en de 2 berichten handmatig weer ingevoerd...
Maar het was weer leerzaam.. werkt weer perfect.
Ik heb trouwens via FTP de map modules/guestbook eens vergeleken met die op de testsite en wat bleek.. na de update stonden er nog .php bestanden van een ouder datum die in de nieuwe versie schijnbaar niet maar meededen..
Maar het was weer leerzaam.. werkt weer perfect.
Ik heb trouwens via FTP de map modules/guestbook eens vergeleken met die op de testsite en wat bleek.. na de update stonden er nog .php bestanden van een ouder datum die in de nieuwe versie schijnbaar niet maar meededen..
Rolf wrote:In de module admin kun je de sjablonen herstellen naar standaard waarden. Dit is in deze upgrade noodzakelijk om de juiste wijzigingen te laten functioneren.Weit wrote: Sjablonen gerest.? hoe bedoel je...
Rolf
Last edited by Weit on Sun Sep 19, 2010 9:13 pm, edited 1 time in total.