Ik moet een site maken met alleen links naar andere sites
Op de manier zoals in de bijlage toegevoegd.
Ik heb verschillende manieren nagekeken, maar kom er nog niet echt uit.
Wie heeft een idee of heeft dit al eens eerder gedaan?
Site met alleen links naar andere sites.
Moderator: velden
Re: Site met alleen links naar andere sites.
Misschien de nieuwsmodule misbruiken hiervoor?
hoi,
Ik gebruik hiervoor de module LinkMgr.
Een soort link manager ...
een voorbeeld van de site waar ik het gebruik (diverse pagina's op deze site gebruiken LinkMgr, soms via een afbeelding en anders dan weer via gewoon tekst):
http://www.mega-cycle.be/
Mvg,
Peter
Ik gebruik hiervoor de module LinkMgr.
Een soort link manager ...
een voorbeeld van de site waar ik het gebruik (diverse pagina's op deze site gebruiken LinkMgr, soms via een afbeelding en anders dan weer via gewoon tekst):
http://www.mega-cycle.be/
Mvg,
Peter
Dank je voor jullie antwoorden.
Ik had allebei al bekeken. Bij linkmgr moet er wel een en ander gestyled worden.
Ben daar al mee aan het stoeien geweest. Of kan ik beter via de stylesheet van de template het tabeleffect toevoegen?
Het is ook nog zo dat mensen na inloggen (frontend) zelf hun link met afbeelding
op de site moeten kunnen zetten.
Kan dit met linkmgr? En zo ja, hoe?
Ik had allebei al bekeken. Bij linkmgr moet er wel een en ander gestyled worden.
Ben daar al mee aan het stoeien geweest. Of kan ik beter via de stylesheet van de template het tabeleffect toevoegen?
Het is ook nog zo dat mensen na inloggen (frontend) zelf hun link met afbeelding
op de site moeten kunnen zetten.
Kan dit met linkmgr? En zo ja, hoe?
Ik zelf 'misbruik' de Company Directory module om een lading links op de website weer te geven. ::)
Je kan in de template de velden adres, plaats, telefoon en dergelijke weglaten en alleen de velden naam, link en details gebruiken.
Met CD kan je ook plaatjes uploaden die gelinkt worden aan de entry.
Je kan in de template de velden adres, plaats, telefoon en dergelijke weglaten en alleen de velden naam, link en details gebruiken.
Met CD kan je ook plaatjes uploaden die gelinkt worden aan de entry.
Last edited by M@rtijn on Thu Jul 01, 2010 11:12 am, edited 1 time in total.
Make your community a better place!
indien je ook via FEU de links wil laten bijwerken ben je beter af met Company Directory
ik denk niet dat dit mogelijk is met LinkMgr (de styling doe ik daar inderdaad via css)
mvg,
Peter
ik denk niet dat dit mogelijk is met LinkMgr (de styling doe ik daar inderdaad via css)
mvg,
Peter