Ik probeer de module 'frontendusers' te installeren, maar ook al volg ik de stappen nauwkeurig, de module werkt niet.
Ik werk met CMSMS 1.6.7 en heb verschillende versies van de FEU module geprobeerd, maar ik wil de meest recente (1.8.5) gebruiken.
De installatie zowel via de modulemanager als via rechtstreeks XML lijkt goed te verlopen en de module is dan ook in het menu beschikbaar. Echter ga ik dan naar frontend user beheer, dan krijg ik een hele rij tabbladen te zien, maar geen van die bladen laat verder iets zien. Links onderaan de pagina krijg ik de melding "error onpage" als ik op een tabblad klik.
Ik heb voordat ik FEU installeerde eerst CMSmailer ingericht en getest. Die werkt prima.
Als ik de tag
Code: Select all
{cms_module module="Frontendusers"}
In CMSMS Forge geeft de bugtracker van de module één melding van dezelfde strekking [#4748] maar daar is geen enkele reactie of oplossing op gekomen.
Als laatste heb ik nog alle mappen bestanden op 777 en 666 gezet. Ook dit maakt geen enkel verschil.
Heeft iemand hier misschien een idee? Ik zou er reuze mee geholpen zijn, alvast bedankt!
groet,
Cees