Hallo,
Ik heb een probleemje met de email link in de regestratie email van de module Self registration
Als ik de email als html open werkt de link wel maar als het platte tekst is dan werkt de link niet.
ik denk dat dit iets temaken heeft met de Character Set alleen ik heb geen idee hoeen waar ik deze moet aanpassen .
Al vast bedank
Wietster
denken.wietsterdesign.nldenken.wietsterdesign.nl
Probleem met self registration email link
Moderator: velden
Re: Probleem met self registration email link
Plain text is wat het is. Platte tekst. Dus geen opmaak. Geen links, vet gedrukt etc.
Greetz ID2020
Greetz ID2020
Re: Probleem met self registration email link
Hallo Wietster
Ik herken het probleem!
De registratiemail in html-opmaak verstuurd een {$link} tag en de plain-text mail verstuurd een {$url} tag mee als link.
Deze {$url} tag werkt bij mij ook niet. Als men er op klikt kom je op de homepage terecht.
Heb hiervoor nog geen oplossing kunnen vinden. Ook simpel gedacht de {$link} tag in de plain-text mail zetten werkt helaas niet...
Heb het tot nu toe 'opgelost' door de ontvanger - die de plain-text mail ontvangt - te instrueren om een html-opmaak in te stellen en door mijn email adres mee te sturen.
Mocht je inmiddels DE oplossing hebben gevonden, houd ik me aanbevolen.
Grt. ®olf
(ps. ik gebruik SelfRegistration 1.2.1)
Ik herken het probleem!
De registratiemail in html-opmaak verstuurd een {$link} tag en de plain-text mail verstuurd een {$url} tag mee als link.
Deze {$url} tag werkt bij mij ook niet. Als men er op klikt kom je op de homepage terecht.
Heb hiervoor nog geen oplossing kunnen vinden. Ook simpel gedacht de {$link} tag in de plain-text mail zetten werkt helaas niet...
Heb het tot nu toe 'opgelost' door de ontvanger - die de plain-text mail ontvangt - te instrueren om een html-opmaak in te stellen en door mijn email adres mee te sturen.
Mocht je inmiddels DE oplossing hebben gevonden, houd ik me aanbevolen.
Grt. ®olf
(ps. ik gebruik SelfRegistration 1.2.1)
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -