Hai allen,
Ik ben nu een paar dagen aan het stoeien met CMS, laatste versie. Dit doe ik op mijn Macbook, met de laatste versie van MAMP.
En firefox 3.
Nu wil ik graag op mijn frontpage gebruik maken van de News module,
Dat gaat allemaal perfect, ook het aanpassen van de template,
echter het aanpassen van de news module stylesheet die bij stylesheets staat werkt voor geen kant.
Iemand een idee wat ik fout doe? Ik zou namelijk heel graag de lay out van deze module aan willen passen..
groetjes ewald
{Opgelost} news module reageert niet
Moderator: velden
{Opgelost} news module reageert niet
Last edited by wallie-s on Thu Nov 13, 2008 4:50 pm, edited 1 time in total.
Re: stylesheet news module reageert niet
De stylesheet is gekoppeld aan het sjabloon dat gebruikt wordt door de pagina waar het nieuws getoond wordt? Misschien worden de stijl definities overruled door andere stylesheets? In dat laatste geval kun je de News stylesheet omlaag verplaatsen in de aan de template gekoppelde stylesheets.
Grtz,
D
Grtz,
D
Nouw,
Voor zover ik het begrijp, heeft mijn news template een eigen stylesheet. Het zou kunnen inderdaad
dat deze overruled word.
Sorry, maar helaas kan ik niet vinden hoe ik deze dan omlaag zou kunnen verplaatsen..
Voor zover ik het begrijp, heeft mijn news template een eigen stylesheet. Het zou kunnen inderdaad
dat deze overruled word.
Sorry, maar helaas kan ik niet vinden hoe ik deze dan omlaag zou kunnen verplaatsen..
Opmaak -> Sjablonen -> Klik het CSS icoontje naast het pagina sjabloon voor de gekoppelde stylesheets.
Gebruik daar de pijltjes (Verplaatsen) om de volgorde van de stylesheets te bepalen (alleen bij nieuwere CMS versies).
Grtz,
D
Gebruik daar de pijltjes (Verplaatsen) om de volgorde van de stylesheets te bepalen (alleen bij nieuwere CMS versies).
Grtz,
D