Templates

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Locked
Mesmer

Templates

Post by Mesmer »

Zijn er ook templates te krijgen voor CMSms?
User avatar
petert
Power Poster
Power Poster
Posts: 282
Joined: Wed Feb 09, 2005 9:30 pm
Location: behind my desk

Re: Templates

Post by petert »

waarom neem je niet een klein beetje moeite en vraag je het in het gewone (engelstalige) forum?
Mambo sucks, that's why I am here.
Now they call it Joomla, but it still sucks!

CMSMS rules!
Mesmer

Re: Templates

Post by Mesmer »

Ach ik was hier en dacht laat ik het hier ook posten.
Maar als er zo op elke vraag in het Nederlands gereageerd gaat worden dan zal ik hier niet meer posten.

Wat betreft de templates heb ik na een tijdje zoeken voldoende info gevonden :)
User avatar
petert
Power Poster
Power Poster
Posts: 282
Joined: Wed Feb 09, 2005 9:30 pm
Location: behind my desk

Re: Templates

Post by petert »

Mesmer wrote: Maar als er zo op elke vraag in het Nederlands gereageerd gaat worden dan zal ik hier niet meer posten.
Nee, zo wordt er niet gereageerd op elke vraag. Alleen op de vragen die allang beantwoord zijn of waarvan het antwoord makkelijker ergens anders te vinden is.
Het Nederlands taalgebied is al klein, Nederlanders op deze forums zijn zeldzaam. Alleen daarom al is het makkelijker om je vraag in een Engels forum te stellen.
Als Nederlanders stug in d'r eigen taal blijven spreken krijgen we dadelijk het piratos effect, redelijk goede software die niemand kan gebruiken omdat de maker ervan een arrogante kwal is die alleen maar in het duits wil communiceren.
Mesmer wrote: Wat betreft de templates heb ik na een tijdje zoeken voldoende info gevonden :)
zie je wel
Mambo sucks, that's why I am here.
Now they call it Joomla, but it still sucks!

CMSMS rules!
steven_cd

Re: Templates

Post by steven_cd »

Beste,

niet dat ik geen Engels kan, maar ik vond de reactie ook wel erg bot. Als je een onderdeel "Nederlands" maakt op je forum mag je je wel verwachten aan Nederlandse vragen. Niet iedereen spreek vlot Engels. Deze mensen zijn mss wel op zoek naar wat ondersteuning in hum eigen moedertaal. Het is aan de antwoorder om te beslissen of dit belangrijk genoeg is om het zowel in het Nederlands als in het Engels te beantwoorden.

Als nieuwkomer tot CMSMS heb ik voorlopig veel moeite met de support te vinden die ik nodig heb. Het verrast me dan ook dat mensen die vragen durven stellen onmiddellijk zo een antwoord krijgen. Het zal niet mee vallen om zo aan Nederlandstalige schrijvers te komen om de support-site te helpen ondersteunen.

Verder moet ik zeggen dat CMSMS voorlopig erg goed voldoet aan wat ik er van verwacht... nu moet ik het enkel nog wat "finetunen" - fijn afstellen.

Steven
Mesmer

Re: Templates

Post by Mesmer »

Ik ben ook erg tevreden aan het raken over de cmsms :) En het verbaasd mij hoeveel Nederlandse sites hier al in de CMS Show Off opduiken
User avatar
petert
Power Poster
Power Poster
Posts: 282
Joined: Wed Feb 09, 2005 9:30 pm
Location: behind my desk

Re: Templates

Post by petert »

steven_cd wrote: niet dat ik geen Engels kan, maar ik vond de reactie ook wel erg bot. Als je een onderdeel "Nederlands" maakt op je forum mag je je wel verwachten aan Nederlandse vragen. Niet iedereen spreek vlot Engels.
Zie het als inburgeren, hoe eerder je de taal spreekt hoe makkelijker het allemaal is.
Handig dat je totaal voorbij gaat aan de argumenten die ik hierboven gaf.
steven_cd wrote: Deze mensen zijn mss wel op zoek naar wat ondersteuning in hum eigen moedertaal. Het is aan de antwoorder om te beslissen of dit belangrijk genoeg is om het zowel in het Nederlands als in het Engels te beantwoorden.
Ze kunnen wel op zoek zijn, maar als er niets gevonden kan worden dan houdt het snel op natuurlijk.
steven_cd wrote: Als nieuwkomer tot CMSMS heb ik voorlopig veel moeite met de support te vinden die ik nodig heb.
Dat is niet zo gek natuurlijk als je blijft ronddwalen in het Nederlands forum.
steven_cd wrote: Het verrast me dan ook dat mensen die vragen durven stellen onmiddellijk zo een antwoord krijgen. Het zal niet mee vallen om zo aan Nederlandstalige schrijvers te komen om de support-site te helpen ondersteunen.
Het is de moderne variant van rtfm.
De houding is altijd zo geweest en ik draag toch aardig mijn steentje bij.
Misschien dat je niet zo snel op je pik getrapt moet zijn en je een beetje bewust zijn van dat Nederlands nu eenmaal niets voorstelt op Internet en in het bijzonder hier niet.
steven_cd wrote: Verder moet ik zeggen dat CMSMS voorlopig erg goed voldoet aan wat ik er van verwacht... nu moet ik het enkel nog wat "finetunen" - fijn afstellen.
Het is een heel goed systeem, gebruik het nu zelf al geruime tijd. Alles is ermee mogelijk, kijk maar in de Engelstalige fora.
Mambo sucks, that's why I am here.
Now they call it Joomla, but it still sucks!

CMSMS rules!
Mesmer

Re: Templates

Post by Mesmer »

@ petert, een cursus tact zou je zeker kunnen gebruiken. Je hebt je punt echt al wel gemaakt als je aan ons, Nederlanders, duidelijk wilt maken dat er wel een categorie Nederlands is maar dat deze categorie alleen bedoelt is om aan te geven dat je in het Engelse gedeelte moet zijn voor support.
rwesterh

Re: Templates

Post by rwesterh »

En PeterT, als je het niet bevalt - Kom dan niet hier zeg.
Maar Terug naar het topic!

Ik heb zelf geen idee waar je templates kan krijgen...
User avatar
petert
Power Poster
Power Poster
Posts: 282
Joined: Wed Feb 09, 2005 9:30 pm
Location: behind my desk

Re: Templates

Post by petert »

Mesmer wrote: @ petert, een cursus tact zou je zeker kunnen gebruiken. Je hebt je punt echt al wel gemaakt als je aan ons, Nederlanders, duidelijk wilt maken dat er wel een categorie Nederlands is maar dat deze categorie alleen bedoelt is om aan te geven dat je in het Engelse gedeelte moet zijn voor support.
Dat is mooi, heb je het toch snel begrepen. Als je nou ook nog snapt waarom het is dan is iedereen blij.
Mambo sucks, that's why I am here.
Now they call it Joomla, but it still sucks!

CMSMS rules!
User avatar
petert
Power Poster
Power Poster
Posts: 282
Joined: Wed Feb 09, 2005 9:30 pm
Location: behind my desk

Re: Templates

Post by petert »

rwesterh wrote: En PeterT, als je het niet bevalt - Kom dan niet hier zeg.
Jij hebt het dus niet begrepen.
rwesterh wrote: Maar Terug naar het topic!
Ik heb zelf geen idee waar je templates kan krijgen...
*lmao* Da's nou precies wat ik bedoel. Te weinig Nederlanders met verstand van zaken.....
Mambo sucks, that's why I am here.
Now they call it Joomla, but it still sucks!

CMSMS rules!
rwesterh

Re: Templates

Post by rwesterh »

Waar heb jij last van zeg?
Damn! Get a life!
User avatar
petert
Power Poster
Power Poster
Posts: 282
Joined: Wed Feb 09, 2005 9:30 pm
Location: behind my desk

Re: Templates

Post by petert »

rwesterh wrote: Waar heb jij last van zeg?
Nergens van, ik lach me rot hier.
rwesterh wrote: Damn! Get a life!
Hmmmm, ik heb een prima leven. Ik weet zelfs iets af van het systeem waar het hier over gaat. Misschien kan jij beter .......
Mambo sucks, that's why I am here.
Now they call it Joomla, but it still sucks!

CMSMS rules!
rwesterh

Re: Templates

Post by rwesterh »

petert wrote: Hmmmm, ik heb een prima leven. Ik weet zelfs iets af van het systeem waar het hier over gaat. Misschien kan jij beter .......
Ik zal de Nobelprijs naar je opsturen  ::)
Zullen we het maar weer gaan hebben over templates? Bedankt.
PeterT - Volgende berichten in dit topic die niets met de vraag te maken hebben worden verwijderd.
Dee
Power Poster
Power Poster
Posts: 1197
Joined: Sun Mar 19, 2006 8:46 pm
Location: the Netherlands

Re: Templates

Post by Dee »

http://themes.cmsmadesimple.org/

Te vinden op de eerste pagina van de  Documentatie.

Grtz,
D
Last edited by Anonymous on Mon Jan 22, 2007 5:07 pm, edited 1 time in total.
Locked

Return to “Dutch - Nederlands”