Link udefra til en bestemt side Topic is solved

Support på dansk for CMS Made Simple

Moderator: Silmarillion

Post Reply
Dolph_dk

Link udefra til en bestemt side

Post by Dolph_dk »

Jeg ville høre om der er nogen der ved hvordan man linker til en bestemt side, f.eks jeg har har noget der skal poppe up hvor folk først skal læse en tekst og trykke på en knap for at komme ind på selv siden som ligger i cmsms, har siddet og rodet lidt med det man har ikke fået det til at lykkes endnu så hvis der er nogen der ved hvordan det gøre vil jeg gerne høre fra dem
User avatar
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member
Posts: 483
Joined: Sun Jan 02, 2005 9:10 pm
Location: Denmark

Re: Link udefra til en bestemt side

Post by Silmarillion »

Hej Dolph

Du kan link'e til www.mitsite.dk/index.php?page=#
Hvor # er enten txt-ID'et eller "nummer-ID'et" på den side du vil ind på...

ligesom dette:
http://www.silmarillion.dk/index.php?page=contact-us

Håber det virkerfor dig...

hilsen
Morten/Silmarillion
Dolph_dk wrote: Jeg ville høre om der er nogen der ved hvordan man linker til en bestemt side, f.eks jeg har har noget der skal poppe up hvor folk først skal læse en tekst og trykke på en knap for at komme ind på selv siden som ligger i cmsms, har siddet og rodet lidt med det man har ikke fået det til at lykkes endnu så hvis der er nogen der ved hvordan det gøre vil jeg gerne høre fra dem
Dolph_dk

Re: Link udefra til en bestemt side

Post by Dolph_dk »

Hejsa Silmarillion

Det jeg har prøvet var at kopiere hele tekststrengen der kommer oppe i adresse feltet, lige som den du har lagt i dit indlæg, den går godt nok ind på selv hjemmeside men ikke til den side som står i tekststren. Den går ind på selv forsiden af siden

Hilsen
Dolph
Post Reply

Return to “Danish - Dansk”