[løst] FCKeditor filvælger efter flytning til ny server

Support på dansk for CMS Made Simple

Moderator: Silmarillion

Post Reply
phisk
Forum Members
Forum Members
Posts: 30
Joined: Thu Nov 09, 2006 6:36 am

[løst] FCKeditor filvælger efter flytning til ny server

Post by phisk »

Hej, jeg har flyttet et website fra et webhotel (DomainDirect) til et andet (Danhost), og nu virker filvælgeren i FCKeditor ikke længere. Websitet ligger i et underbibliotek, ligesom på det gamle webhotel. Det volder normalt ikke problemer, men det gør det altså i dette tilfælde. FCKeditor virker udmærket i domænets rodbibliotek. Jeg vedhæfter en billedfil med fejlmeldingen, der fremkommer, hver gang jeg prøver at åbne filvælgeren.
Jeg håber, at en eller anden kan tyde fejlmeldingen og fortælle mig, hvad jeg skal gøre ved det.
Attachments
fejlmelding.png
Last edited by phisk on Sun Mar 28, 2010 3:40 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member
Posts: 483
Joined: Sun Jan 02, 2005 9:10 pm
Location: Denmark

Re: FCKeditor filvælger efter flytning til ny server

Post by Silmarillion »

Mit hurtige svar ville være, drop FCKEditor eftersom hverken modulet eller den underliggende editor vedligeholdes mere... TinyMCE er i langt bedre stand og blir løbende opdateren og udvidet.

sil.
phisk
Forum Members
Forum Members
Posts: 30
Joined: Thu Nov 09, 2006 6:36 am

Re: FCKeditor filvælger efter flytning til ny server

Post by phisk »

Hvad så med den kommende CKEditor? Vil den være "bedre" end TinyMCE?
vh phisk
User avatar
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member
Posts: 483
Joined: Sun Jan 02, 2005 9:10 pm
Location: Denmark

Re: FCKeditor filvælger efter flytning til ny server

Post by Silmarillion »

Nej, mit indtryk er at CKEditor er et godt skridt frem i forhold til FCKEditor, og vil muligvis bringe den op på siden af TinyMCE, men jeg kan ikke se hvor den er bedre.
Desuden går det ret langsomt med at udvikle et CMSMS-modul til CKEditor, da vi (dvs. jeg, da jeg vedligeholde wysiwyg'en til kernen) har valgt at koncentrere os om TinyMCE. Det er ikke noget med at jeg nødvendigvis synes Tiny er det eneste rigtige i verden, men blot at jeg var nødt til at træffe et valg for ikke at skulle lave dobbeltarbejde.

Jeg synes Tiny gør et meget godt stykke arbejde, og med så mange smarte special funktioner der efterhånden er indbygget i modulet, vil jeg klart anbefale den.
phisk
Forum Members
Forum Members
Posts: 30
Joined: Thu Nov 09, 2006 6:36 am

[løst] FCKeditor filvælger efter flytning til ny server

Post by phisk »

OK, tak for svaret. Det var klargørende.

vh P
Post Reply

Return to “Danish - Dansk”