[løst] Modulet statistics - virker det?

Support på dansk for CMS Made Simple

Moderator: Silmarillion

Post Reply
phisk
Forum Members
Forum Members
Posts: 30
Joined: Thu Nov 09, 2006 6:36 am

[løst] Modulet statistics - virker det?

Post by phisk »

Hej,

Jeg har installeret modulet Statistics på et website og skrevet koden {cms_module module="Statistics" what="total"} i den globale indholdsblok 'footer'. Jeg forventede egentlig at se et et tal for antal besøgende i footeren, men der står intet. Når jeg åbner modulet footer, kan jeg se, at modulet faktisk tæller besøgende på webstedet. Er der noget galt i den kode, jeg har indsat, eller hvorfor vises ingenting i footeren?
Last edited by Silmarillion on Wed Mar 31, 2010 12:05 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member
Posts: 483
Joined: Sun Jan 02, 2005 9:10 pm
Location: Denmark

Re: Modulet statistics - virker det?

Post by Silmarillion »

tilføj parametret how="text" også så virker det... som standard er det sat til ikke at vise output... lidt ulogisk måske, men det blir nok ændret i en fremtidig version.

m.
phisk
Forum Members
Forum Members
Posts: 30
Joined: Thu Nov 09, 2006 6:36 am

Re: Modulet statistics - virker det?

Post by phisk »

Tak for rådet. Jeg har i mellemtiden eksperimenteret med parameteren how='gfx' - og det virker lige så godt!
User avatar
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member
Posts: 483
Joined: Sun Jan 02, 2005 9:10 pm
Location: Denmark

Re: Modulet statistics - virker det?

Post by Silmarillion »

Jeps :) det viser bare ikke tallet grafisk endnu... det var lidt meningen, men det kommer i en fremtidig version...

Det er mig der lavet modulet, hvis du skulle være i tvivl, så kom gerne med andre idéer, hvis der er ting du gerne så det kunne :)

m.
Post Reply

Return to “Danish - Dansk”