Version der rent faktisk fungerer Topic is solved

Support på dansk for CMS Made Simple

Moderator: Silmarillion

Post Reply
Søren

Version der rent faktisk fungerer

Post by Søren »

Jeg har nu forsøgt med både ver. 0.10.4 og 0.11.beta5.

Begge disse version har så mange fejl at det reelt ikke er muligt at benytte dem til noget.

Jeg har striber af warnings. Se beskrivelser på:

http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... 214.0.html

Jeg kører PHP 5.1 plus MySQL 4.1.7

Er der nogen der positivt kender en version af cmsmadesimple der er til at installere og køre med uden at man skal bruge lang tid på selv at tilrette den for bunker af trivielle fejl?
User avatar
Silmarillion
Dev Team Member
Dev Team Member
Posts: 483
Joined: Sun Jan 02, 2005 9:10 pm
Location: Denmark

Re: Version der rent faktisk fungerer

Post by Silmarillion »

Hej Søren

Jeg er ked af at høre du har så store problemer. Efter at have læst din korrespondance med Wishy må jeg nok desværre sige at der såvidt jeg kan se ikke pt er nogen version du vil kunne bruge. Det skal siges at det kommer meget bag på mig at der er så store problemer med at benytte PHP 5.x og det er naturligvis noget der skal rettes så hurtigt som muligt. Jeg skal nok punke Wishy for nogle svar. Men hvis du har prøver 0.11b5 uden held er der ikke så meget at gøre. Den kører klokkestabilt uden nogen form for fejl på PHP 4.x, så det er helt klart et PHP5-problem som core-programmørerne åbenbart ikke har taget højde for. Meget dumt af dem!
Jeg håber du vil give CMSMS en chance igen snarest, for dette MÅ blive fixet inden for ganske kort tid. Tror faktisk jeg vil installere php5 selv og kigge på det.

Mange Hilsener
Morten/Silmarillion
Søren wrote: Jeg har nu forsøgt med både ver. 0.10.4 og 0.11.beta5.

Begge disse version har så mange fejl at det reelt ikke er muligt at benytte dem til noget.

Jeg har striber af warnings. Se beskrivelser på:

http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... 214.0.html

Jeg kører PHP 5.1 plus MySQL 4.1.7

Er der nogen der positivt kender en version af cmsmadesimple der er til at installere og køre med uden at man skal bruge lang tid på selv at tilrette den for bunker af trivielle fejl?
Post Reply

Return to “Danish - Dansk”