[OPGELOST] hulp gezocht bij website/shop

Moderator: velden

Post Reply
Loupol
Forum Members
Forum Members
Posts: 77
Joined: Mon Apr 19, 2010 9:12 pm

[OPGELOST] hulp gezocht bij website/shop

Post by Loupol »

Op opgelost gezet, blijkbaar is een webshop binnen CMSMS geen goede optie. Ik heb het nu anders ingericht.
Bedankt!
gr. Cees


Beste forum leden,

Helaas heb ik verder geen reacties meer ontvangen. Moet ik concluderen dat dit verder geen zin meer heeft? Ik zal dit topic eind november sluiten.

Websites bouwen is voor mij een hobby en vanuit die hoedanigheid heb ik mijn zus beloofd een website met daarin geïntegreerd een webshop te bouwen. Helaas ben ik door ziekte geveld en de kans dat ik op korte termijn dit project kan afronden lijkt niet erg aannemelijk.

De website is al vrijwel klaar en werkend in de testomgeving. Er zitten verschillende functies in en één daarvan is de E-commerce omgeving. Die is ook al volledig ingericht en werkend, zolang de bezoeker vooruit wil betalen. En daar zit dus het probleem, ik heb de iDeal module geïnstalleerd en die lijkt in zekere zin ook wel te werken, maar getest heb ik het nog niet omdat ik ziek werd. (dat was in mei)
Kortom in principe zijn de website en webshop al volledig te gebruiken en volgens mij is het ontwerp ook wel geslaagd.
Eigenlijk is het nog niet werken van de iDeal betaalmogelijkheid het grootste struikelblok en misschien moet er hier en daar nog voor meerdere browsers worden geoptimaliseerd en andere kleinere afrondende werkzaamheden.
In het CSS is behoorlijk uitgebreid beschreven hoe e.e.a. functioneert en is ingericht. Dus voor een ervaren programmeur moet dit wel lukken en bovendien kan ik natuurlijk ook zelf nog aanwijzingen geven.
Verder moet CMCMS nog naar de nieuwste versie worden ge-update.

Wie kan en wil mij helpen om dit project af te ronden zodat mijn zus eindelijk haar webshop heeft en aan het werk kan. (en ik een zorg minder heb)
We zijn bereid te betalen, zolang dit binnen het redelijke blijft.

Ben je serieus geïnteresseerd stuur me dan een reactie, dan zal ik je de URL van de testomgeving sturen zodat je kan bekijken of je er iets in ziet.
(De testomgeving is op IP-adres afgeschermd)

Alvast bedankt voor je reactie.

groet,
Cees
Last edited by Loupol on Thu Dec 08, 2011 4:09 pm, edited 2 times in total.
Duketown

Re: Door ziekte geveld; hulp gezocht bij website/shop

Post by Duketown »

Cees,

Kun je aangeven welke modules je voor de webshop hebt ingezet (of mogelijk een derde partij oplossing)?

Duketown
Loupol
Forum Members
Forum Members
Posts: 77
Joined: Mon Apr 19, 2010 9:12 pm

Re: Door ziekte geveld; hulp gezocht bij website/shop

Post by Loupol »

Hi Duketown,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb de volgende modules geïnstalleerd:
- CGEcommerceBase
- CGPaymentGatewayBase
- CGSimpleSmarty
- PaypalGateway
- iDealGateway
- Orders
- Cart

Volgens mij is dit het wel.
Zoals gezegd, ik heb het complete bestelproces, inclusief orderbevestiging en mail naar de beheerder werkend. Ook de formulieren zijn al geheel opgemaakt en zien er netjes uit.
Het struikelblok voor mij is echt het iDeal betaal gedeelte. (Paypal mag wat mij betreft ook vervallen)

met vriendelijke groet,
Cees
Post Reply

Return to “Hulp gezocht (commercieel)”