The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Dit board zal verschillende aankondigingen weergeven. Het is een reply-only board!

Moderator: velden

musicscore
Power Poster
Power Poster
Posts: 444
Joined: Wed Jan 25, 2006 11:53 am
Location: Netherlands

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by musicscore »

Heren,

Bedankt voor deze workshop.

Musicscore
(Maastricht)
User avatar
Silvie
Power Poster
Power Poster
Posts: 307
Joined: Wed Jun 18, 2008 12:45 pm

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by Silvie »

Ik sluit me aan bij Musicscore, geweldig bedankt voor deze interessante dag!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Groet Silvie
Jos
Support Guru
Support Guru
Posts: 4017
Joined: Wed Sep 05, 2007 8:03 pm
Location: The Netherlands

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by Jos »

Rbroen, Rolf, Ronny, Duketown en alle anderen, bedankt voor de gezellige dag. Ik heb hier en daar wat nieuws opgestoken, andere zaken bevestigd gezien dat ik al op de goede weg zit, maar vooral stilletjes genoten van het enthousiasme wat ik om me heen proefde, enthousiasme in het gebruik van CMSms.

Nogmaals bedankt iedereen.
RichardC
Forum Members
Forum Members
Posts: 59
Joined: Tue Aug 08, 2006 11:04 am

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by RichardC »

Absoluut een zeer wel bestede dag!
User avatar
Edida
Power Poster
Power Poster
Posts: 408
Joined: Sun Jun 25, 2006 4:58 pm
Location: Hengelo Ov - The Netherlands

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by Edida »

Het was weer (lees: voor de tweede keer) een heel leerzame en erg gezellige dag.
Daar bovenop nog geweldig weer, dus ook nog eens lekker motor gereden - op de terugreis de toeristische route gereden  ;D

De lokatie vond ik ook prima zo en lekker centraal in Nederland (moeten die limburgers maar niet zo ver weg wonen)   :P
Ook de dames van de 'verzorging' hartelijk dank.

Ik geloof dat ik oktober voor alle zekerheid maar helemaal vrij houd  :D
Of kom maar gauw op met een nieuwe datum. :)

Organisator(en), sprekers, en alle anderen: Bedankt!

Edith
Edida
Oscar Luijben
Forum Members
Forum Members
Posts: 63
Joined: Tue Nov 28, 2006 9:33 pm

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by Oscar Luijben »

Reeds na twee keer kunnen we al bijna zegen de CMS Made Simple Workshop was als vanouds.
Met name de locatie was dit keer nog beter dan de vorige keer en als het ook onze gastvrouw goed bevallen is is het zeker iets om de volgende CMSW rekening mee te houden.

Het programma was weer zo over vol dat mijn verzoek helaas niet aan bod is gekomen maar dat komt de volgende keer zeker aan bod. Misschien een tip, voor de volgende keer als we weer in deze locatie zitten, om handouts te verstrekken zodat: dat wat op het scherm te zien is ook goed leesbaar is voor de mensen achterin de zaal.

Verder sluit ik me aan bij alle lof uitingen die reeds door andere gedaan zijn.

Op na de volgende CMSW
Last edited by Oscar Luijben on Sun May 31, 2009 11:15 am, edited 1 time in total.
gerben
Forum Members
Forum Members
Posts: 78
Joined: Sat Nov 22, 2008 9:12 am

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by gerben »

Heel geslaagde bijeenkomst, deze 2de sessie. Is er nog meer stof voor volgende sessies, of moeten we het rustig aan doen, zodat er nog stof is, zoals Duketown zei :-) Leuk om weer bekende gezichten te zien, helaas moest ik iets eerder terug. Borrel heb ik gemist, zal er volgende keer bijzijn. Tot in het forum maar weer!
Rbroen, dank voor organisatie en ruimte
gerben
Forum Members
Forum Members
Posts: 78
Joined: Sat Nov 22, 2008 9:12 am

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by gerben »

Oscar Luijben wrote: Reeds na twee keer kunnen we al bijna zegen de CMS Made Simple Workshop was als vanouds.
Met name de locatie was dit keer nog beter dan de vorige keer en als het ook onze gastvrouw goed bevallen is is het zeker iets om de volgende CMSW rekening mee te houden.

Het programma was weer zo over vol dat mijn verzoek helaas niet aan bod is gekomen maar dat komt de volgende keer zeker aan bod. Misschien een tip, voor de volgende keer als we weer in deze locatie zitten, om handouts te verstrekken zodat: dat wat op het scherm te zien is ook goed leesbaar is voor de mensen achterin de zaal.

Verder sluit ik me aan bij alle lof uitingen die reeds door andere gedaan zijn.

Op na de volgende CMSW
He Oscar, duurde jouw workshop tot 05.02 uur  ???
Oscar Luijben
Forum Members
Forum Members
Posts: 63
Joined: Tue Nov 28, 2006 9:33 pm

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by Oscar Luijben »

gerben wrote:
Oscar Luijben wrote: Reeds na twee keer kunnen we al bijna zegen de CMS Made Simple Workshop was als vanouds.
Met name de locatie was dit keer nog beter dan de vorige keer en als het ook onze gastvrouw goed bevallen is is het zeker iets om de volgende CMSW rekening mee te houden.

Het programma was weer zo over vol dat mijn verzoek helaas niet aan bod is gekomen maar dat komt de volgende keer zeker aan bod. Misschien een tip, voor de volgende keer als we weer in deze locatie zitten, om handouts te verstrekken zodat: dat wat op het scherm te zien is ook goed leesbaar is voor de mensen achterin de zaal.

Verder sluit ik me aan bij alle lof uitingen die reeds door andere gedaan zijn.

Op na de volgende CMSW
nee hoor maar ik zat 2 zaken tegelijk te doen.

het aanpassen van de juiste forum tijd en het type van mijn bericht.

He Oscar, duurde jouw workshop tot 05.02 uur  ???
boschie

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by boschie »

Hoi,

Ik heb met zeer veel enthousiasme geluisterd en genoten.

Helaas moest ik op tijd weg i.v.m. dat ik nog moest werken 's avonds.

Ik ben jaloers op de kennis die jullie hebben en vraag me af waar jullie de tijd vandaan halen om deze kennis op te doen.

Ik heb nog wel een paar opmerkingen:

* Maak het programma wat ruimer zodat je niet uit hoeft te lopen maar dat je nog tijd hebt om ruim vragen te stellen en uit te leggen.

* Misschien dat het een optie is om de ruimte op te splitsen in 3 gedeelten en dat in een bepaalde tijd van de dag elk gedeelte zijn eigen expertise uitlegt en bewerkt.
Ik denk dat je hierdoor meer kennis kunt uitdelen dan in 1 grote groep veel algemene kennis weggeven.
bijv. iemand installeerd 2 a 3 keer per maand een nieuwe installatie. Hij of zij heeft dan niet zoveel behoefte om het installeren voor gedaan te hebben terwijl hij of zijn misschien wel meer de ins en outs van een bepaalde module zou willen weten.

Let wel, het is geen kritiek, ik heb alleen de beschikbare ruimte in mijn hoofd en denk er over hoe je hier mee om zou kunnen gaan.

GRTZ,
boschie
Last edited by boschie on Tue Jun 02, 2009 8:10 am, edited 1 time in total.
User avatar
erpee
Power Poster
Power Poster
Posts: 771
Joined: Sat Jul 07, 2007 9:22 am
Location: Almelo, The Netherlands

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by erpee »

Wellicht ten overvloede, maar toch ... het was weer geweldig.

Goede onderwerpen en vooral veel enthousiasme.

Het plan van boschie voor CMSW3 is volgens mij een goed idee; tegelijkertijd een aantal workshops geven. Ik heb gemerkt dat er mensen zijn met verschillende belangstelling: php, design, template-bouw etc. Op die manier kun je een langere workshop (1,5 uur b.v)

Ik kijk al uit naar de volgende keer.
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
RonnyK
Support Guru
Support Guru
Posts: 4962
Joined: Wed Oct 25, 2006 8:29 pm
Location: Raalte, the Netherlands

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by RonnyK »

Robert,

ik zal een stukje beschrijven over Wampserver.... Dat is een Windows versie om lokaal te kunnen ontwikkelen....

Ik zal het in een ander topic beschrijven (Tips & Tricks) (inclusief wat logica om het via het web te kunnen benaderen)

Ronny
gjr
Forum Members
Forum Members
Posts: 42
Joined: Wed Jun 11, 2008 11:21 am
Location: Tilburg

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by gjr »

Ronny,

Het moet toch niet zo heel moeilijk zijn een (Open Source) Wamp server in combinatie met CMS MS aan te bieden, zodat mensen het in 1 keer kunnen installeren? Eventueel wil ik weleens een poging wagen.
iStevo

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by iStevo »

erpee wrote:
Ik kijk al uit naar de volgende keer.
Heb eerste keer moeten missen, 2e keer heb ik deze topic gemist, 3e keer wil ik er wel bij zijn.
Hopelijk niet volledig ten noorden van Nederland dat jullie zuiderburen geen uren moeten onderweg zijn.
User avatar
Edida
Power Poster
Power Poster
Posts: 408
Joined: Sun Jun 25, 2006 4:58 pm
Location: Hengelo Ov - The Netherlands

Re: The Second Dutch CMS Made Simple Workshop

Post by Edida »

Is er eigenlijk alweer een nieuwe datum voor meeting nummer 3????
(Kan zijn dat ik het gemist heb - grijze haren en zo.  :-\

rbroen,
wil je mijn nick in jouw berichtje ff aanpassen. Ik ben niet Edina (afschuwelijke nick hehehe), maar Edida. (Veel mooier toch?)  :P

Prettige vakantie voor iedereen "die er recht op heeft"!  ;D
Edida
Edida
Locked

Return to “Aankondigingen”