Svara på inlägg?

Support och diskussion på svenska för CMS Made Simple.

Moderator: Coldman

Post Reply
kallemac
Forum Members
Forum Members
Posts: 19
Joined: Thu Jan 31, 2008 7:53 pm

Svara på inlägg?

Post by kallemac »

Det är många som läser inlägg men det är inte många som svarar på inläggen.
Är det så att det inte är någon som orkar och tycker det är självklara frågor som ställs?
Eller är det ingen som har den kunskapen att ge till andra på den Svenska listan?
lissulov
New Member
New Member
Posts: 4
Joined: Thu Jan 25, 2007 6:17 pm

Re: Svara på inlägg?

Post by lissulov »

Tyvärr verkar det inte vara så många som är aktiva på det svenska forumet överhuvudtaget, om man tittar på startade trådar så är det bara fem i april och tre i maj.

Att det är så många läsningar på varje tråd men få svar tror jag beror på två saker:

1. Det är inte bara svenska besökare som hittar till dessa trådar då många ord och termer är lika som i engelskan.
Detta inlägg är ett bra exempel.
calguy1000 wrote: Unfortunately, google's language tools don't allow for (ahem) translation between swedish and English, so I can't even pretend to understand the conversation.  But if you can repost your problem in english, I'll try to help.
2. CMSMS har nog tyvärr inte så många svenska användare med stor erfarenhet av systemet.


Jag ska själv försöka att vara lite mer aktiv och besöka forumet, kanske kan jag hjälpa till med svar i någon tråd.
Tyvärr har dygnet bara 24 timmar och det är så mycket annat som ska hinnas med.
Pussel

Re: Svara på inlägg?

Post by Pussel »

Själv är jag ganska ny med CMS Made simple men jag har redan bestämt mig för att använda detta CMS till mina kunder.
Håller på med att sätta mig in hårdkoden för systemet. Så förhoppningvis ska jag kunna hjälpa till med så mycket som möjligt på frågor som ställs i den här svenska delen.
Post Reply

Return to “Swedish - Svenska”