MAMS configuratie vraag: met gebruikersnaam inloggen

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
remco
New Member
New Member
Posts: 2
Joined: Sat Mar 13, 2021 1:39 pm

MAMS configuratie vraag: met gebruikersnaam inloggen

Post by remco »

Hoi,

Net nieuw begonnen met CMSMS 2.2.15, een klik installatie gedaan met de Nederlandse taal. Extra module MAMS toegevoegd, wat gebruikers toegevoegd en inhoud afgeschermd: dat gaat goed.

Mijn vraag gaat over de MAMS configuratie om de gebruikers naam en niet het gebruikers emailadres voor de inlog te gebruiken. In de uitleg staat:
New installations of the MAMS module specify that the users email address is their username (this option can be changed in the modules admin panel). So if using this option you will not need to create an email address property.
Wat is daarvoor de Nederlandse termen, schermen? Dus waar moet ik dan aanpassen dat de inlog met een gebruikersnaam en niet met een emailadres gebeurd?
En de tweede vraag is: hoe kan ik zorgen dat bij een foutieve inlog niet de melding van
Forgot Your Password? | Forgot Your Login Details?
zichtbaar word?
tristan
Dev Team Member
Dev Team Member
Posts: 374
Joined: Tue May 02, 2006 10:58 am
Location: The Netherlands

Re: MAMS configuratie vraag: met gebruikersnaam inloggen

Post by tristan »

Volgens mij onder:

Site Admin -> Settings MAMS -> Builtin Authentication -> Email address is username: No

Als je die niet wil weergeven dan wijzig je het MAMS template hiervoor toch of bedoel je hoe je de melding vertaald?
remco
New Member
New Member
Posts: 2
Joined: Sat Mar 13, 2021 1:39 pm

Re: MAMS configuratie vraag: met gebruikersnaam inloggen

Post by remco »

Dankjewel Tristan.

Ik heb de backend eerst maar in het Engels als taal gezet, aangezien ik niet de Nederlandse kliks kreeg. Maar hiermee ben ik er inderdaad uit: "Email address is username: No" was de setting die ik moest veranderen.

Remco
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”