CMSMS 1.11.10 en PHP7 probleem...

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
MarlyNL
Forum Members
Forum Members
Posts: 20
Joined: Sat May 07, 2011 2:10 pm

CMSMS 1.11.10 en PHP7 probleem...

Post by MarlyNL »

Vandaag was ik bezig om een verouderde cmsms 1.11.10 te upgraden.
Nu lukte dit niet echt en heeft de webhost php versie 7 geinstalleerd.
Alleen, nu loop ik vast aangezien ik een berg errors krijg.

http://www.westerveldcaravans.nl/admin
Enige plugin die ik daar gebruik is formbuilder.

Kan iemand mij op weg helpen om richting een nieuwere (nieuwste) cmsms versie kom?

Code: Select all

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ADOConnection has a deprecated constructor in /www/htdocs/westerve/lib/adodb_lite/adodb.inc.php on line 184

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; mysqli_driver_ADOConnection has a deprecated constructor in /www/htdocs/westerve/lib/adodb_lite/adodbSQL_drivers/mysqli/mysqli_driver.inc on line 11

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; mysqli_driver_ResultSet has a deprecated constructor in /www/htdocs/westerve/lib/adodb_lite/adodbSQL_drivers/mysqli/mysqli_driver.inc on line 394

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; CMSModule has a deprecated constructor in /www/htdocs/westerve/lib/classes/class.CMSModule.php on line 34

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; fbFieldBase has a deprecated constructor in /www/htdocs/westerve/modules/FormBuilder/classes/FieldBase.class.php on line 10

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/westerve/lib/adodb_lite/adodb.inc.php:184) in /www/htdocs/westerve/index.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/westerve/lib/adodb_lite/adodb.inc.php:184) in /www/htdocs/westerve/index.php on line 156

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/westerve/lib/adodb_lite/adodb.inc.php:184) in /www/htdocs/westerve/index.php on line 157

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/westerve/lib/adodb_lite/adodb.inc.php:184) in /www/htdocs/westerve/index.php on line 158

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/westerve/lib/adodb_lite/adodb.inc.php:184) in /www/htdocs/westerve/index.php on line 159

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Template has a deprecated constructor in /www/htdocs/westerve/lib/classes/class.template.inc.php on line 37
User avatar
velden
Dev Team Member
Dev Team Member
Posts: 3484
Joined: Mon Nov 28, 2011 9:29 am
Location: The Netherlands

Re: CMSMS 1.11.10 en PHP7 probleem...

Post by velden »

Dit zijn geen errors maar warnings.

Je kunt het beter uit (laten) schakelen dat ze getoond worden op de pagina voor een productie-website.

Als alles verder wel functioneert zou je de meldingen even kunnen negeren. Binnenkort komt er weer een nieuwe versie van CMS Made Simple beschikbaar (2.2). Mogelijk dat het dan is opgelost (weet ik niet uit mijn hoofd).
MarlyNL
Forum Members
Forum Members
Posts: 20
Joined: Sat May 07, 2011 2:10 pm

Re: CMSMS 1.11.10 en PHP7 probleem...

Post by MarlyNL »

Bedankt voor je reactie.
Opgelost, CMSMS compleet opnieuw geinstalleerd, laatste stable versie.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”