Meest recente nieuwsbericht; korte samenvatting. De rest in lijst.. Topic is solved

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
StevenSE

Meest recente nieuwsbericht; korte samenvatting. De rest in lijst..

Post by StevenSE »

Hallo,
sinds kort heb ik CMSMS ontdekt en ik ben er supertevreden mee. Nou wou ik dit superprogramma gaan gebruiken voor een soort portal. Ik heb het nieuwssysteem bekeken maar had daar een vraag over.

Ik wil er voor zorgen dat het de nieuwsmodule het meest recente nieuwsbericht laat zien in de vorm van een summary (dus een beperkt aantal tekens). De overige 6 laatste nieuwsberichten moeten als een simpele link eronder getoond worden. Weet iemand of dit mogelijk is?

Steven
jelle

Re: Meest recente nieuwsbericht; korte samenvatting. De rest in lijst..

Post by jelle »

Ja dat is mogelijk, al zal je er zelf wel de news templates voor moeten aanpassen. In versie  0.12beta2 (en volgenden) zitten de templates al in de database en zijn ze via de opties van de news module te wijzigen.
Voor wat ji wil zul je een truukje moeten vinden om uit te vinden of je het eerste niewsbericht te pakken hebt of dat het om de volgende gaat waar je aleen de title met een link van wil laten zien. Duik even in smarty om uit te zoeken hoe je een variable oid daarmee defineert (en post je resultaat hier op het forum dan hebben anderen er ook wat aan.)
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”