Modules starten en gebruiken

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
pruts0r

Modules starten en gebruiken

Post by pruts0r »

Hoi,

deze vraag is vadst eerder gesteld maar ik kan zo snel niets op het forum vinden. Hoe gebruik ik een module?????

Ik heb de module Forum gedownload en hij staat netjes in het menu. Nu staat er ergens dat ik de volgende tag in een pagina moet zetten:
" Voeg Forum toe door de {cms_module module="Forum"} tag in een pagina te plaatsen. "

Waar dan??

In een pagina werkt niet en in het Sjabloon werkt het ook niet....

Als ik eenmaal weet hoe ik de module kan activeren kan ik ook andere modules activeren....

By the way...

De Album module is stuk, heeft iemand nog een fotoboek in de aanbieding??

Bedankt
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: Modules starten en gebruiken

Post by RonnyK »

Heb je gewoon {cms_module module="Forum"} toegevoegd aan een pagina. Kijk anders even onder de "HTML" knop binnen TinyMCE, of er niet meer data is toegevoegd....

Overigens zal Forum pas werken, als je ook een entry in de Forum-module via de backend hebt gevuld. Anders is er namelijk niets om op te reageren voor de gebruikers.....

Wat bedoel je met Album is stuk? Ik heb hem op meerdere sites draaien, tegen de laatste CMSMS versie. Als je een XML error krijgt bij downloaden via ModuleManager, zou je misschien de XML/ZIP via de development omgeving, zie de link boven in het menu, downloaden.

Ronny
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”