Conversie naar Wordpress

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
User avatar
Gregor
Power Poster
Power Poster
Posts: 1874
Joined: Thu Mar 23, 2006 9:25 am
Location: The Netherlands

Conversie naar Wordpress

Post by Gregor »

De eerste versie van mijn website Https://uisge-beatha.eu dateert van rond 2012/2013, gebouwd op cmsms, veel moeten leren en ook de veranderingen aan de developmentzijde gezien. Door omstandigheden de afgelopen 1,5-2jr geen update op mijn cms gedaan en ben ook erg huiverig dat te gaan doen, vooral omdat ik ook nogal wat CG-modules gebruik. Wat er op de achtergrond is gebeurd, dat heb ik zijdelings meegekregen, echter ik denk dat het cmsms geen goed heeft gedaan. Hetgeen ik betreur.

Na lang wikken en wegen, wil ik mijn site gaan overzetten naar WP. Vraag is alleen, zijn er leden die hier ervaring mee hebben en mij daarin kunnen en willen raden?
tristan
Dev Team Member
Dev Team Member
Posts: 374
Joined: Tue May 02, 2006 10:58 am
Location: The Netherlands

Re: Conversie naar Wordpress

Post by tristan »

Je bent al op de hoogte van het feit dat alle populaire CG modules een fork hebben toch?

Wat betreft die hulp lijkt me het beste om dit via Hire-a-Dev programma te doen: http://www.cmsmadesimple.org/support/hire-a-dev
User avatar
Gregor
Power Poster
Power Poster
Posts: 1874
Joined: Thu Mar 23, 2006 9:25 am
Location: The Netherlands

Re: Conversie naar Wordpress

Post by Gregor »

Had daar zijdelings iets over gelezen, echter mij niet verdiept in wat er dan nodig is om de geforkte module te gebruiken.

Zal een post is dat deel plaatsen.
tristan
Dev Team Member
Dev Team Member
Posts: 374
Joined: Tue May 02, 2006 10:58 am
Location: The Netherlands

Re: Conversie naar Wordpress

Post by tristan »

Niets voor nodig eigenlijk, simpelweg de fork installeren en je module calls aanpassen naar de nieuwe naam.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”