Ik ben net van 1.6 naar 1.91 gegaan en alles lijkt prima te werken, behalve :
de content blokken verschijnen niet meer in de edit mode en er wordt een foutmelding getoond:
An error occurred parsing content blocks (perhaps duplicated block names)
Er zitten echter geen dubbele namen in. Ik gebruik wel vrij lange namen voor de blokken.
Als ik alle content blokken uit mijn pagina sjabloon in een nieuw sjabloon zet, krijg ik ook deze error.
Als ik een nieuw sjabloon maak met even lange namen, gaat het goed.
Het probleem is dus dat de bestaande content tags niet gelezen worden en een error genereren.
Even alle content omzetten naar nieuwe sjablonen met content tags is niet echt een optie.
Iemand een helder idee om dit op te lossen?
Dank
John
(Opgelost) Namen van {content block te lang? Topic is solved
Moderator: velden
(Opgelost) Namen van {content block te lang?
Last edited by Gamonon on Tue Dec 07, 2010 8:14 pm, edited 1 time in total.
Re: Namen van {content block te lang?
John,
aantal regels gelden voor content-blocken....
Je moet iig altijd het default block {content} hebben. Daarnaast mag je meerdere extra content-blocks hebben die je middels {content block='een_extra_block'} kunt benoemen. Daarbij mag je NIET spaties gebruiken in de naam van het block.
Voor een logischere weergave kun je wel label= gebruiken, dus b.v. {content label='Omschrijving default block met spaties'} of {content block='een_extra_block' label='Weergave met spaties o.i.d. van het extra block'}
Ik vermoed dus dat je geen {content} in je template hebt staan.
Ronny
aantal regels gelden voor content-blocken....
Je moet iig altijd het default block {content} hebben. Daarnaast mag je meerdere extra content-blocks hebben die je middels {content block='een_extra_block'} kunt benoemen. Daarbij mag je NIET spaties gebruiken in de naam van het block.
Voor een logischere weergave kun je wel label= gebruiken, dus b.v. {content label='Omschrijving default block met spaties'} of {content block='een_extra_block' label='Weergave met spaties o.i.d. van het extra block'}
Ik vermoed dus dat je geen {content} in je template hebt staan.
Ronny
Re: Namen van {content block te lang?
Hoi Ronny,
Dank voor je reply.
Je zal het waarschijnlijk herkennen, een foutje kun je 10 overheen lezen.
Er was inderdaad een content tag beschadigd en dat had ik over het hoofd gezien.
Overigens ziet de nieuwe versie er strak uit, ben blij met de upgrade!
Nogmaals dank
John
Dank voor je reply.
Je zal het waarschijnlijk herkennen, een foutje kun je 10 overheen lezen.
Er was inderdaad een content tag beschadigd en dat had ik over het hoofd gezien.
Overigens ziet de nieuwe versie er strak uit, ben blij met de upgrade!
Nogmaals dank
John