Problemen na verhuizing...

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
rutgerus

Problemen na verhuizing...

Post by rutgerus »

Hallo!

Ik neem een CMS Made Simple-website over van iemand anders. Ik heb toegang tot de huidige FTP-server en database. Ik heb alles gekopiëerd naar een server van Mijndomein (waar ik de website naartoe wil verhuizen). Het leek me verstandig om eerst uitgebreid te testen, alvorens te verhuizen. En maar goed ook, want ik stuit op problemen!

De originele site:
www.bjoetie4u.nl

De testsite (1 op 1 gekopiëerd):
http://bjoetie4u.rutgerus.nl

De index-pagina werkt. Maar als ik in het menu voor een willekeurige andere pagina kies, zegt de server dat dat bestand niet is gevonden. Omdat ik voor het eerst in aanraking kom met dit CMS, weet ik niet meer waar ik het moet zoeken. Ik begrijp het even niet meer. Waar kan dit aan liggen!? Kan iemand mij helpen??

Bedankt alvast...  8)
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Re: Problemen na verhuizing...

Post by RonnyK »

Controleer even of de paden in de config.php overeen komen met de mijndomein-paden. Een andere optie zou zijn de installer opnieuw te laten lopen, waarbij je de optie "installeren default content" en "creeer tabellen" NIET aan moet vinken (dat zou namelijk je data overschrijven). Je krijgt hierdoor een nieuwe config.php die alle paden automatisch goed heeft gezet.....

Ronny
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”