Hallo,
Op een pagina wil ik een filmpje van you tube tonen. Ik selecteer op you tube het filmpje en kopieer de code onder Insluiten. Zie onderstaand
[/i]
Deze code plaats ik op een cmsms pagina in de broncode. Filmpje wordt keurig getoond.
Echter, na opslaan en weer aanroepen is de pagina niet meer te wijzigen. Wijzigingen worden niet geaccepteerd na Versturen of Toepassen. Ook WYSIWYG werkt niet meer.
Weet iemand wat hier loos is?
[SOLVED] you tube insluiten op pagina
Moderator: velden
[SOLVED] you tube insluiten op pagina
Last edited by peterbus on Fri Nov 13, 2009 7:35 am, edited 1 time in total.
Re: you tube insluiten op pagina
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Hallo Rolf,
Dank voor de tip. Had ik nog niet gevonden.
Dank voor de tip. Had ik nog niet gevonden.
En dat binnen 5 minutenDank voor de tip. Had ik nog niet gevonden.

Zet je nog even [opgelost] in de titel van de eerste post?
Grtz. Rolf
Re: [SOLVED] you tube insluiten op pagina
Ha Rolf,
Algemeen vraagje: ik heb naar aanleiding van je antwoord de wiki doorgelezen. Ik lees daar een aantal malen dat mensen zelf een Tag hebben geschreven, bijv. één voor gebruik you tube filmpjes.
Ik kom die TAG's echter niet tegen in de officiële cmsms lijst met TAG's. Is daar een reden voor?
Algemeen vraagje: ik heb naar aanleiding van je antwoord de wiki doorgelezen. Ik lees daar een aantal malen dat mensen zelf een Tag hebben geschreven, bijv. één voor gebruik you tube filmpjes.
Ik kom die TAG's echter niet tegen in de officiële cmsms lijst met TAG's. Is daar een reden voor?
Re: [SOLVED] you tube insluiten op pagina
Leuke vraag...Ik kom die TAG's echter niet tegen in de officiële cmsms lijst met TAG's. Is daar een reden voor?

In de Forge staan plugin's die developpers dus ook via de Forge moeten uploaden, denk dat dit wel eens een drempel kan zijn.
User Defined Tags kan iedereen aanmaken in CMSMS én ook in de WIKI plaatsen. De wiki kun je met het forum account bewerken. De wiki is dus laagdrempeliger, maar je hebt gelijk dat het eigenlijk in de Forge had moeten staan...
Klinkt dit geloofwaardig genoeg

Grt. Rolf