FrontEndUsers og CustomContent på Menuer?

Support på dansk for CMS Made Simple

Moderator: Silmarillion

Post Reply
drdal

FrontEndUsers og CustomContent på Menuer?

Post by drdal »

Hej alle

Jeg har forsøgt at læse mig frem til hvordan man med Customcontent og FrontEndUsers kan begrænse nogle menu punkter, således at de kun vises i menuen hvis man er logget ind og ikke for alle andre, men kan ikke rigtig finde et svar der har hjulpet mig..

Har læst noget om at have 2 menuer, men det kan jeg heller ikke rigtig få til at virke, hvis jeg sætter en menu mere ind i templaten vises den samme menu jo bare 2 gange, altså med de samme menu punkter..

nogle forslag??
janmarseille
New Member
New Member

Re: FrontEndUsers og CustomContent på Menuer?

Post by janmarseille »

Jeg kan godt få det til at virke hvis login brugere er ens, men det jeg knokler med nu, det er at få vist menu2 (menuen efter man er logget ind) til at være forskellige fra bruger til bruger.

men det jeg kan hjælpe dig med er:

DET HER SKAL DU SMIDE IND HVOR DU HAR DIN {CONTENT}:

{cms_module module='FrontEndUsers' }

{cms_module module=CustomContent}

{if $customcontent_loggedin}
{content}
{else}
  Du har ikke tilladelse til at se yderligere oplysninger! Det er kun familie medlemmer der har rettigheder.
{/if}

{DET HER SKAL DU SMIDE IND HVOR DU HAR DIN MENU2}:

{if $customcontent_loggedin}
  Velkommen {$customcontent_loginname}Herunder ser du en ekstra menu hvor du kan se flere oplysninger.
{else}
  Du har ikke tilladelse til at se yderligere oplysninger! Det er kun familie medlemmer der har rettigheder.
{/if}

{menu template='simpel_navigation' start_level="2" number_of_levels="1"}

HVOR USER ER JO NAVNET PÅ DIN GRUPPE SOM DIN BRUGER ER TILKNYTTET.

mit problem er så "group" ikke fungere så selvom jeg har forskellige grupper, så når alle brugere logger sig ind, kan de se det samme, så den skelner ikke mellem grupper alligevel.

email: jan@marseille.dk
lenny_dk
New Member
New Member

Re: FrontEndUsers og CustomContent på Menuer?

Post by lenny_dk »

Hej Jan

Jeg er ved at lave menu til min andellsboligforening der minder fuldstændig om den du har beskrevet i dette forrum dog ikke med forskellige menuer til forskellige brugere.
Jeg har har prøvet at copy/paste den ind i min egen skabelon men det virker ikke rigtigt?

Det er som om der ikke rigtig er forbindelse mellem den nye menu og login - jeg kan nemlig logge ind men den der bliver ikke vist nogen ny menu.

Har du nogen ideer til hvad der er galt?

Lennart

www.ablaerkevej.dk
Last edited by lenny_dk on Wed Sep 30, 2009 5:54 am, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Danish - Dansk”