Hallo,
Ik krijg bij het fotoalbum de volgende foutmelding:.
string(134) "Smarty error: [in template:16 line 95]: syntax error: expecting '=' after attribute name 'bent' (Smarty_Compiler.class.php, line 1555)"
Als ik het album aanklik krijg ik boven in de foutcode en voor de rest een vertekend beeld van de pagina, heeft iemand een idee waar ik dit moet zoeken.
Groet, Patrick
[ opgelost ]Foutcode in fotoalbum
Moderator: velden
[ opgelost ]Foutcode in fotoalbum
Last edited by Patrick2806 on Fri Apr 17, 2009 7:45 pm, edited 1 time in total.
Re: Foutcode in fotoalbum
ergens geef je een incorrecte parameter mee... Heb je in de aanroep misschien een typefout?
Hoe roep je Album aan?
Ronny
Hoe roep je Album aan?
Ronny
Hallo Ronny,
Allereerst bedankt voor je snelle reactie.
Ik probeer vanuit het menu een album te openen, ik doe dit door bij inhoudstype Album aan te vinken.
Als ik een gewone inhoudspagina aanmaak en zet daar de code in doet die het overigens wel gewoon, wil ik mischien iets wat niet mogelijk is.
Groet, Patrick
Allereerst bedankt voor je snelle reactie.
Ik probeer vanuit het menu een album te openen, ik doe dit door bij inhoudstype Album aan te vinken.
Als ik een gewone inhoudspagina aanmaak en zet daar de code in doet die het overigens wel gewoon, wil ik mischien iets wat niet mogelijk is.
Groet, Patrick
zou op zich moeten werken... kun je anders een screenshot maken, van de pagina zoals je het aanmaakt als pagina....
Ronny
Ronny
Deze bedoelde ik inderdaad. Dit zou moeten werken, maar blijkbaar doet iets in Album iets anders.....
Misschien handig om gewoon de {moduleaanroep} te doen in een content-pagina. Daarmee ben je overigens ook flexibeler, in de parameters die je mee kunt geven...
Ronny
Misschien handig om gewoon de {moduleaanroep} te doen in een content-pagina. Daarmee ben je overigens ook flexibeler, in de parameters die je mee kunt geven...
Ronny
Hoi Ronny,
Ik heb nu de module aanroep in een contentpagina gezet maar heb hier nu de zelfde fout.
Inmiddels heb ik ook versie 0.9.2 en 0.9.3 geprobeerd maar de fout blijft bestaan.
Groet, Patrick
Ik heb nu de module aanroep in een contentpagina gezet maar heb hier nu de zelfde fout.
Inmiddels heb ik ook versie 0.9.2 en 0.9.3 geprobeerd maar de fout blijft bestaan.
Groet, Patrick
Ik heb inmiddels de fout gevonden deze zat in het sjabloon CSSMenu top + 2 columns ;
{* Start Breadcrumbs *}
{breadcrumbs starttext='U bent hier' ='Home' delimiter='»'}
{* End Breadcrumbs *}
Hier ontbrak root=
Alles werkt inmiddels naar behoren, Ronny in elk geval bedankt voor het meedenken en je hulp.
Groet Patrick
{* Start Breadcrumbs *}
{breadcrumbs starttext='U bent hier' ='Home' delimiter='»'}
{* End Breadcrumbs *}
Hier ontbrak root=
Alles werkt inmiddels naar behoren, Ronny in elk geval bedankt voor het meedenken en je hulp.
Groet Patrick