In navolging van het Engelstalige topic is het wellicht leuk om in dit topic jouw CMSMS website te tonen. In plaats van nieuwe topics te openen kun je jouw links plaatsen in reacties op deze openingspost.
Het zou leuk/leerzaam zijn om bij je website te vermelden welke modules je hebt gebruikt, en of je andere speciale aanpassingen binnen het CMS-systeem hebt gedaan om tot dit resultaat te komen.
Ik zal het spits afbijten:
Popkoor Pop-Up (publieke- en ledenwebsite)
www.popupkoor.nl
Website voor een groot popkoor in Oud-Beijerland. Deze publieke website haakt naadloos in op de eerder uitgebrachte afgeschermde ledenwebsite. Zoekmachine optimalisatie zorgt voor zo'n 300 unieke bezoekers per dag en maakt de website hiermee de hoofdbron voor nieuwe optredens.
Gebruikte modules:
- News
- Calendar
- Album (voor het publieke deel)
- Flickr Module (voor het ledendeel)
- Guestbook
- FrontEnd Users
- FormBuilder
- Files Upload Module
- Company Directory (voor het smoelenboek)
- Articles (voor de repertoire lijst op het ledendeel)
- Comments
- SiteMap Made Simple (altijd op mijn CMSMS sites)
Parkdagen Oud-Beijerland
www.parkdagen.info
In 2008 organiseerde de Culturele Kring Hoeksche Waard voor de tweede keer de sucesvolle Parkdagen Oud-Beijerland. Twee sfeervolle dagen in het Laningpark, met muziek, cultuur en lekker eten.
Gebruikte modules:
- News
- FormBuilder
- Album (met vierkante thumbnails)
Cultuurweken Oud-Beijerland
www.cultuurweken.nl
De Culturele Kring Hoeksche Waard blaast nieuw leven in de jaarlijkse Cultuurweken Oud-Beijerland. Via de hippe site kan men zich aanmelden voor het sfeervolle podium.
Gebruikte modules:
- News
- Calendar
- Guestbook
- FormBuilder
- Album (met vierkante thumbnails)
CKV Hoeksche Waard
www.ckvhoekschewaard.nl
Wederom voor de Culturele Kring Hoeksche Waard een website. Dit maal met een overzicht van culturele workshops en evenementen die CKV-scholieren kunnen gebruiken voor hun studie. Voor CKV-activiteiten bij ons op het eiland.
Gebruikte modules:
- News (voor de aanbod-items)
- Calendar
- FormBuilder
- LinkManager
- Comments
- FrontEnd Users (voor de leraren-login)
Deze site werkt echter nog niet optimaal in IE6 (ik haat deze browser). Dit probeer ik snel op te lossen.
Toon hier jouw CMSMS websites
Moderator: velden
Toon hier jouw CMSMS websites
Last edited by Arno on Tue Dec 30, 2008 11:23 am, edited 1 time in total.
Re: Toon hier jouw CMSMS websites
Blaas en slagwerkorkest
www.doemarwa.nl
modules:
News
Formbuilder met Captcha
Image rotator
Image Gallery
onderwijs advies en begeleiding
www.matrio.nl
Formbuilder met Captcha
www.doemarwa.nl
modules:
News
Formbuilder met Captcha
Image rotator
Image Gallery
onderwijs advies en begeleiding
www.matrio.nl
Formbuilder met Captcha
Re: Toon hier jouw CMSMS websites
Oké, duidelijk. Ik kon die dus niet meer vinden. Dit topic mag dus weg en laten we in de vorige doorgaan, sorry. Misschien dat we het andere topic vast bovenaan kunnen plaatsen?