Ik wil graag in ons gastenboek een paar wijzigingen (www.fraternitas.nl :
# e-mail verschijnt met ipv @ en ipv .
# ik wil graag automatisch dat de titels (bericht tijd en datum en naam etc) bold verschijnen en de inhoud Italic.
# na elk bericht een extra witregel (nu zelf aangepast)
Hoe kan ik dit aanpassen?
Alvast dank!!
Gastenboek (v. 1.1.10) vragen
Moderator: velden
Re: Gastenboek (v. 1.1.10) vragen
evdr,
het eerste is in de template aan te passen van het gastenboek. Dit staat overigens zo, zodat bots niet eenvoudig adressen vanuit het gastenboek kunnen pakken.
De andere 2 zijn te doen middels styling van de elementen in de stylesheet.
Ronny
het eerste is in de template aan te passen van het gastenboek. Dit staat overigens zo, zodat bots niet eenvoudig adressen vanuit het gastenboek kunnen pakken.
De andere 2 zijn te doen middels styling van de elementen in de stylesheet.
Ronny
Beste Ronny,
Ik ben nog niet zo bekend dat ik dat direct kan vinden.
Weet je misschien welke template en welke stylesheet?
Groet,
Eddy
Ik ben nog niet zo bekend dat ik dat direct kan vinden.
Weet je misschien welke template en welke stylesheet?
Groet,
Eddy
evdr,
In de Entry list template vanGuestbook staat.
{mailto address=$entry.e_mail encode="hex" text=$entry.e_mail_cloaked extra="title=\"`$titles.e_mail` `$entry.sender`\""}
Hier zou je de encode moeten weghalen en de e_mail_cloaked moeten vervangen door e_mail.
De stylesheet is de "Guestbook (default/example stylesheet)" die bij de installatie van Guestbook wordt meegeinstalleerd. Je zal deze wel aan je template moeten koppelen alvorens de stylesheet aktief is voor je template.
Ronny
In de Entry list template vanGuestbook staat.
{mailto address=$entry.e_mail encode="hex" text=$entry.e_mail_cloaked extra="title=\"`$titles.e_mail` `$entry.sender`\""}
Hier zou je de encode moeten weghalen en de e_mail_cloaked moeten vervangen door e_mail.
De stylesheet is de "Guestbook (default/example stylesheet)" die bij de installatie van Guestbook wordt meegeinstalleerd. Je zal deze wel aan je template moeten koppelen alvorens de stylesheet aktief is voor je template.
Ronny