kan search niet gebruiken Topic is solved
Moderator: velden
kan search niet gebruiken
Hoi,
Aan de lopende band deze melding in beeld bij zoeken op het forum "Sorry but you cannot use search at this time. Please try again in a few minutes."
Ligt dat aan mij of ...
Aan de lopende band deze melding in beeld bij zoeken op het forum "Sorry but you cannot use search at this time. Please try again in a few minutes."
Ligt dat aan mij of ...
Re: kan search niet gebruiken
Waar heb je dat? Ik krijg die melding alleen als ik naar een post ga en binnen die post probeer te zoeken. Binnen het gehele forum zoeken lukt en evenzo binnen zoekresultaten.
Gregor
Gregor
ik krijg het wanneer ik wil zoeken binnen een lijst van post die wordt gegenereerd na zoeken in search rechts boven in.
Ah, als je binnen een overzicht van zoekresultaten wilt zoeken, gebruik dan het zoekvenster dat aan de linkerzijde van het scherm zit. Dus globaal begin je rechts bovenin en voor het zoeken binnen de resultaten ga je naar het zoekvenster aan de linkerzijde.
Gregor
Gregor
volgens mij doe ik dat. Het venstertje met: search these results
Hier houdt het voor mij een beetje op; ik kan niet reproduceren wat je aangeeft en ik ken het nieuwe forum onvoldoende om je inhoudelijk antwoord te geven.
Wil je eens exact beschrijven welke stappen je neemt, wat je invult en hoe je navigatie over het scherm is, dus vanaf het eerste moment dat je het forum opkomt.
Gregor
Wil je eens exact beschrijven welke stappen je neemt, wat je invult en hoe je navigatie over het scherm is, dus vanaf het eerste moment dat je het forum opkomt.
Gregor
Ik heb verschillende versies gebruikt. Het vaakst treedt het op wanneer ik het algemene forum bezoek vanaf de cmsms ms homepage.
Forum verschijnt en rechtboven in vul ik een zoekterm in ->
Er verschijnt een lijst met relevante resultaten ->
Ik wil mijn zoeken verfijnen en geef dan een opdracht in de zoek optie Search these results (links in het scherm)
Dan verschijnt de melding: Sorry but you cannot use search at this time. Please try again in a few minutes.
Het gebeurt ook wel eens, maar minder vaak, vanaf stap 1, het zoeken in het gehele forum.
Wat me ook opvalt is dat de return knop (IE) meestal een blanco resultaat geeft : Webpagina verlopen.
't Lijkt wel of je iets van 2, 00004 seconden de tijd hebt om te vinden wat je wilt
Forum verschijnt en rechtboven in vul ik een zoekterm in ->
Er verschijnt een lijst met relevante resultaten ->
Ik wil mijn zoeken verfijnen en geef dan een opdracht in de zoek optie Search these results (links in het scherm)
Dan verschijnt de melding: Sorry but you cannot use search at this time. Please try again in a few minutes.
Het gebeurt ook wel eens, maar minder vaak, vanaf stap 1, het zoeken in het gehele forum.
Wat me ook opvalt is dat de return knop (IE) meestal een blanco resultaat geeft : Webpagina verlopen.
't Lijkt wel of je iets van 2, 00004 seconden de tijd hebt om te vinden wat je wilt

Ik gebruik FF en met verschillende opties om iets binnen het forum te zoeken lukt het niet deze melding te krijgen. Misschien dat iemand anders op het forum dit herkent en je kan helpen.
Gregor
Gregor
Ik herken dit gedrag ook niet, hier werkt de search prima
vreemd
vreemd

Make your community a better place!