Customcontent in menu Topic is solved

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Gamonon

Customcontent in menu

Post by Gamonon »

Ik doe mijn best om het aanpassen van code onder de knie te krijgen maar helemaal wil het nog niet lukken.
Ik wil in het menu de knop [inloggen] veranderd hebben in [uitloggen] nadat de bezoeker is ingelogd. Ik wil geen apart menu aanmaken. Ik probeer het dus in een menu template te passen.

Ik heb nu in het menu template staan

Code: Select all

....

{if ($node->extra1=='restricted' and $ccuser->loggedin() and $node->extra2=='') or   /* alle restricted pagina's
    ($node->extra1=='restricted' and $ccuser->loggedin() and $node->extra2=='uitloggen') or   /* alleen de uitlogpagina
    ($node->extra1=='restricted' and !$ccuser->loggedin() and $node->extra2=='inloggen') or   /* alleen de inlogpagina
    $node->extra1==''}   /* alle public pagina's

....
Ik heb een inlog- en een uitlogpagina, beiden met 'restricted' in extra1
De inlogpagina heeft in extra2 'inloggen' en de uitlogpagina in extra2 'uitloggen'.
Alle 'public' pagina's hebben een leeg extra1 veld.

Functioneel werkt het prima en dat vindt ik al heel wat  :) maar  .... inlog en uitlog staan als laatste twee buttons in het menu en de laatste van deze twee buttons verschijnt na inlog of uitlog als een sub menuitem van het voorlaatste menu item. Op de verkeerde plaats dus.

Als iemand me kan zeggen of ik bovenstaande code in ieder geval goed heb, moet ik de fout dus ergens anders (blijven) zoeken. Of ben ik iets aan het doen wat zo nooit (goed) zal werken ?
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”