Hallo,
Komend weekend ga ik naar de Geekmoot (zie de rode banner bovenaan voor meer informatie). Er zal voldoende tijd zijn om daar met andere ontwikkelaars van gedachten te wisselen. De toekomst van CMSMS zal ook doorgenomen worden.
Mocht je nog vragen hebben met betrekking tot de ontwikkeling van CMSMS: laat het weten (als reply of PM). Ik zal dan proberen om antwoorden op de vragen te krijgen.
Duketown
Nog vragen voor de Geekmoot? Topic is solved
Moderator: velden
Re: Nog vragen voor de Geekmoot?
Duketown,
Ik zie dat de Skeleton module pas is aangepast, met opmerking "voor de Geekmoot", dus ik ga ervan uit dat deze op het programma staat.
Als ik de gewijzigde code bekijk dan zie ik daar nieuwe functies om een module admin-berichten te laten afgeven. Er staat daarbij opgemerkt dat dit in beperkte mate gebruikt mag worden. Ik ben wel benieuwd welke toepassing men hiervoor allemaal in gedachten heeft en wat het beleid hiervoor is. Bijvoorbeeld upgrade notificaties "variabele x deprecated"??
Succes met jouw eigen presentatie!
Ik zie dat de Skeleton module pas is aangepast, met opmerking "voor de Geekmoot", dus ik ga ervan uit dat deze op het programma staat.
Als ik de gewijzigde code bekijk dan zie ik daar nieuwe functies om een module admin-berichten te laten afgeven. Er staat daarbij opgemerkt dat dit in beperkte mate gebruikt mag worden. Ik ben wel benieuwd welke toepassing men hiervoor allemaal in gedachten heeft en wat het beleid hiervoor is. Bijvoorbeeld upgrade notificaties "variabele x deprecated"??
Succes met jouw eigen presentatie!