Hallo,
Ben je ook zo verknocht aan het werken met en ontwikkelen van CMS Made Simple?
Ik wel en er zijn er meerdere. In het weekend van 26 en 27 september komen de verschillende ontwikkelaars van de core van CMSMS bij elkaar. Dat is dit jaar in Sheffield Engeland.
Is dat nou zo belangrijk? Waarschijnlijk wel, want je hoort van de kern en creme de la creme van ontwikkelaars wat de plannen zijn voor de nabije en langere toekomst van CMSMS.
Is het iets voor mij? Lastig te bepalen, maar je hebt in ieder geval de mogelijkheid om je kennissen kring uit te breiden, je kennis uit te bereiden en jouw kennis te delen waar het gaat om verbeteren van het product CMSMS. Hierbij moet je denken aan de basis, maar ook de nissen van de applicatie.
Ik kom in ieder geval, dus jij....
Zie ik je op de Geekmoot?
Duketown
Geekmoot weekend 26-27 september voor ontwikkelaars Topic is solved
Moderator: velden
-
- Forum Members
Re: Geekmoot weekend 26-27 september voor ontwikkelaars
Yep,
Wij zijn van de partij! Zat nog te denken. Als we vanuit de Nederlandse garde een grotere groep zijn, valt er wellicht te onderhandelen over de prijs van overnachten? Ik neem de onderhandelingen graag op me, maar moet dan vóór eind augustus weten om hoeveel mensen het dan gaat...
Groetjes,
Anne-Mieke
Wij zijn van de partij! Zat nog te denken. Als we vanuit de Nederlandse garde een grotere groep zijn, valt er wellicht te onderhandelen over de prijs van overnachten? Ik neem de onderhandelingen graag op me, maar moet dan vóór eind augustus weten om hoeveel mensen het dan gaat...
Groetjes,
Anne-Mieke
"If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur..." (Red Adair)
Compufairy,
Leuk dat jullie (hoeveel dan?) er ook zijn. Ik schreef al eerder de volgende posting:
http://forum.cmsmadesimple.org/index.php/topic,34282.msg161707.html#msg161707
Ik heb al geboekt bij het Jurys Inn. Ik hoop dat er voor jullie ook plaats is. Wel zo gezellig.
Duketown
Leuk dat jullie (hoeveel dan?) er ook zijn. Ik schreef al eerder de volgende posting:
http://forum.cmsmadesimple.org/index.php/topic,34282.msg161707.html#msg161707
Ik heb al geboekt bij het Jurys Inn. Ik hoop dat er voor jullie ook plaats is. Wel zo gezellig.
Duketown
-
- Forum Members
"We" zijn mijn man en ik. Met z'n tweetjes dus. Als je de familiy room nog wilt delen, hoor ik het graag. Wil je me ff PM sturen over de kosten? Dan ga ik daarna ook meteen de vlucht boeken. Vanaf Düsseldorf... Of heb jij een vlucht vanaf NL gevonden? Ik zag dat zo snel niet.
Groetjes,
Anne-Mieke
Groetjes,
Anne-Mieke
"If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur..." (Red Adair)
Welke vlucht is het geworden, ben nog naarstig op zoek naar een goedkoop ticket hier nl.
Hallo,
Een beetje zoeken leverde mij het volgende op:
http://www.bookryanair.com/skysales/FRSelect.aspx
Ik heb bij Ryanair derhalve geboekt: Dusseldorf (Weeze) NRN naar Birmingham.
Van Birmingham met de trein naar Sheffield. Hotel Jurys Inns is op loopafstand van station.
Vertrek op vrijdag en op maandag retour (dat maakt het natuurlijk iets makkelijker voor het boeken van een vliegtuig aangezien de weekend vluchten denk ik wel snel vol zullen zijn).
Het verbaasd mij dat de prijs nu nog steeds zo laag is (5 en 4 euro). Let op hier komt nog wel voor ong. 40 euro afh. en adm kosten bij.
Duketown
Een beetje zoeken leverde mij het volgende op:
http://www.bookryanair.com/skysales/FRSelect.aspx
Ik heb bij Ryanair derhalve geboekt: Dusseldorf (Weeze) NRN naar Birmingham.
Van Birmingham met de trein naar Sheffield. Hotel Jurys Inns is op loopafstand van station.
Vertrek op vrijdag en op maandag retour (dat maakt het natuurlijk iets makkelijker voor het boeken van een vliegtuig aangezien de weekend vluchten denk ik wel snel vol zullen zijn).
Het verbaasd mij dat de prijs nu nog steeds zo laag is (5 en 4 euro). Let op hier komt nog wel voor ong. 40 euro afh. en adm kosten bij.
Duketown
Hmmm jammer dat er vanuit Rotterdam of Amsterdam niets goedkoops vliegt, Dusseldorf is 2,5 uur rijden voor mijn nl.