Hallo allemaal,
aangezien ik weinig tijd heb, heb ik de afgelopen paar maanden geen foto van de maand meer kunnen doen. Het huidige systeem omvat drie verschillende fases:
fase 1: iemand upload een foto (upload systeem van cms)
fase 2: ik verklein de foto's, plaats ze op het forum en laat leden stemmen.
fase 3: de foto met de meeste stemmen wint en plaats ik m.b.v. HTML op de website.
MAAR, dit kost veel tijd en dat heb ik helaas niet.
Ik zou daarom willen vragen, of iemand toevallig een beter systeem heeft of misschien zelfs wilt maken... Het mooiste zou zijn, dat de geuploade foto op een pagina komt te staan en dat ik aangeef wanneer mensen kunnen stemmen (via een bepaalde pagina, maar niet via het forum).
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Niels
Gezocht: eenvoudig systeem voor een foto van de maand. Topic is solved
Moderator: velden
Re: Gezocht: eenvoudig systeem voor een foto van de maand.
Ik kan je niet verder helpen, maar ik ben op zoek naar ongeveer dezelfde oplossing.
Mocht je toevallig tot een oplossing komen...
Mocht je toevallig tot een oplossing komen...
Pythoniels, realrock,
In de forge heb ik gezocht op 'month'. Ik kwam toen de module blankofthemonth tegen.
Ik heb deze nooit zien werken. Laat je weten in het forum wat je resultaten zijn?
Duketown
In de forge heb ik gezocht op 'month'. Ik kwam toen de module blankofthemonth tegen.
Ik heb deze nooit zien werken. Laat je weten in het forum wat je resultaten zijn?
Duketown
Heb die geinstalleerd, maar vat het nut er niet echt van... Is meer een aangepast [news module] als je het mij vraagt. En er bestaat ook niet echt een mogelijkheid om een ingezonden foto te ranken en vervolgens te plaatsen (correct me if i'm wrong)...duketown wrote: Pythoniels, realrock,
Duketown
Dus helaas