[opgelost!] IDEAL

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

User avatar
timdebuurman
Power Poster
Power Poster
Posts: 891
Joined: Sun Nov 06, 2011 8:15 pm
Location: Deventer, Netherlands

Re: [opgelost!] IDEAL

Post by timdebuurman »

Ziet er leuk uit!

Ik krijg wel een berg foutmeldingen over headers die al verzonden zijn:

Code: Select all

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/modules/phpids/phpids.module.php:562) in /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/index.php on line 153

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/modules/phpids/phpids.module.php:562) in /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/index.php on line 154

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/modules/phpids/phpids.module.php:562) in /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/index.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/modules/phpids/phpids.module.php:562) in /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/index.php on line 156

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/modules/phpids/phpids.module.php:562) in /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/index.php on line 157

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/modules/phpids/phpids.module.php:562) in /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/index.php on line 153

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/modules/phpids/phpids.module.php:562) in /home/uniekeshop/domains/uniekeshop.nl/public_html/index.php on line 154

enz..
lol, hij is wel goed beveiligd...mijn ip-adres is nu geblocked.
NextDoorMedia - Online Marketing Partner
https://www.nextdoormedia.nl
jantino
Forum Members
Forum Members
Posts: 25
Joined: Fri Jun 22, 2012 10:26 am

Re: [opgelost!] IDEAL

Post by jantino »

Argh, errors..

Zojuist phpids uitgeschakeld, zou je het nog eens willen proberen?

Dank voor het mee kijken / testen! :-)
jantino
Forum Members
Forum Members
Posts: 25
Joined: Fri Jun 22, 2012 10:26 am

Re: [opgelost!] IDEAL

Post by jantino »

Mag ik vragen welke browser je gebruikt?
User avatar
timdebuurman
Power Poster
Power Poster
Posts: 891
Joined: Sun Nov 06, 2011 8:15 pm
Location: Deventer, Netherlands

Re: [opgelost!] IDEAL

Post by timdebuurman »

Nu werkt het goed.

Ziet er echt super uit hoor, heel netjes gedaan.

Die beveiliging (dat m'n ip geblockt werd) is dat ook een CMSMS module, of heb je dat er zelf in geprogrammeerd?

Oja, ik gebruik Firefox 16.0.2
NextDoorMedia - Online Marketing Partner
https://www.nextdoormedia.nl
jantino
Forum Members
Forum Members
Posts: 25
Joined: Fri Jun 22, 2012 10:26 am

Re: [opgelost!] IDEAL

Post by jantino »

Dankjewel!

We zijn er ook best wel trots op, volledig html5/jquery/ajax site ;-) laat weer mooi zien hoe flexibel cmsms is.

Die blokkade is een cmsms module, die oa hacks ed voorkomt.

Phpid geloof ik, staat ook in forge. Als je m niet vinden kan laat t me maar weten, dan zal ik ff zoeken
Evert B.
Power Poster
Power Poster
Posts: 414
Joined: Fri Oct 20, 2006 12:07 pm

Re: [opgelost!] IDEAL

Post by Evert B. »

Jantino,
Kun je vertellen hoe je het met de BTW gelukt is?
Ik zit ook te klooien aan een testshop maar krijg de BTW niet werkend :S.
http://forum.cmsmadesimple.org/viewtopi ... 13&t=63605

Ben benieuwd!
Grtjs Evert
jantino
Forum Members
Forum Members
Posts: 25
Joined: Fri Jun 22, 2012 10:26 am

Re: [opgelost!] IDEAL

Post by jantino »

Hoi Evert,

Uiteindelijk hebben we de btw module uitgezet. Met afronden kregen we soms niet de gewenste bedragen. Nu geven we gewoon de bedragen incl btw op.

Op de bevestiging en factuur sjabloon laat ik dan de btw berekenen.

Eerste instantie had ik een formule die de verzendkosten niet meenam in die berekening, maar omdat tegenwoordig ook verzendkosten belast moet worden werd de formule een stuk simpeler.

Ik heb een reactie gepost bij kou topic. Hoop dat je er uitkomt!
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”