• twitter image
  • facebook image
  • youtube image
  • linkedin image
Language: CMS Made Simple Czech CMS Made Simple France CMS Made Simple Spain CMS Made Simple Hungary CMS Made Simple Russia CMS Made Simple Netherlands

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Jeg leder efter et modul der kan designe en databasestruktur, og som vil kunne give frontend users en mulighed for at oprette/Slette/editere records - altså alle de ting man finder i et almindeligt databasesystem. Er der nogen derude som der kan anbefale
Poll runs till Sun Feb 16, 1913 1:59 am
Modul skal bruges 0%  0%  [ 0 ]
Anden 3 parts software 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 0
Author Message
 Post subject: Database designer module
PostPosted: Tue Jul 28, 2009 4:14 pm 
New Member

Jeg leder efter et modul der kan designe en databasestruktur, og som vil kunne give frontend users en mulighed for at oprette/Slette/editere records - altså alle de ting man finder i et almindeligt databasesystem. Er der nogen derude som der kan anbefale nogle værktøjer/moduler der kan hjælpe mig med denne opgave. Jeg er ny i relation til CMSMS -men er ellers ekspert i databaser (bare ikke online) og jeg vil gerne lave et projektstyringssystem der kan køre online.
mvh Henrik1000

Profile  

Post subject: Re: Database designer module
PostPosted: Tue Jul 28, 2009 7:05 pm 
Dev Team Member
Dev Team Member

Hej Henrik

Et sådant modul findes pt ikke. Men det kan godt laves. Hvis du er interesseret i et tilbud på det, så kunne vi evt. tale sammen om de helt nærmere specifikationer mm. Jeg er bland kerneudviklerne, og har lavet mange moduler til cmsms, både til almindeligt brug, men også specialmoduler til firmaer.

Hvis det har interesse, så kontakt mig evt via PM her eller på morten@poulsen.org.

Mvh
Morten/Silmarillion

Profile  

Post subject: Re: Database designer module
PostPosted: Wed Jul 29, 2009 3:17 pm 
New Member

Hej Morten,
Tak for din hurtige respons.
Jeg tror en udvikling af sådan et modul ville kunne dække alle omkostninger i resten af dit liv !!!!!
Der er MANGE der gerne vil betale KASSEN for det - så det er vel bar a t gå igang ????
Spøg til side omend jeg tror jeg har ret i min påstand.
Hvad tror du selv det kræver? - jeg ønsker mig et system der kan sidestilles med Filemaker Pro (som jeg er ekspert i)
Ser frem til at høre fra dig.

mvh
Henrik1000

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC