NMS aanpassen stylesheet [OPGELOST]

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
sjoerdd87
Forum Members
Forum Members
Posts: 139
Joined: Fri Apr 20, 2012 11:48 am

NMS aanpassen stylesheet [OPGELOST]

Post by sjoerdd87 »

Hallo,

Kan iemand me helpen met het aanpassen van de template voor het in en uitschrijven van NMS?

En hoe ik dit voortaan kan doen in andere modules zonder dat ik het telkens hoef te vragen?

Ik wil namelijk dat de inschrijfvelden onder de tekst komen te staan nu staan ze er nog een heel stuk vanaf (zie bijlage)

Ook wilde ik vragen of er iemand al vertalingen heeft voor NMS (inschrijfmail, uitschrijfmail enz.)

Bedankt weer.

Gr. Sjoerd.
Attachments
NMS.jpg
Last edited by sjoerdd87 on Mon Nov 26, 2012 8:02 pm, edited 1 time in total.
sjoerdd87
Forum Members
Forum Members
Posts: 139
Joined: Fri Apr 20, 2012 11:48 am

Re: NMS aanpassen stylesheet

Post by sjoerdd87 »

sjoerdd87 wrote:Hallo,

Kan iemand me helpen met het aanpassen van de template voor het in en uitschrijven van NMS?

En hoe ik dit voortaan kan doen in andere modules zonder dat ik het telkens hoef te vragen?

Ik wil namelijk dat de inschrijfvelden onder de tekst komen te staan nu staan ze er nog een heel stuk vanaf (zie bijlage)

Ook wilde ik vragen of er iemand al vertalingen heeft voor NMS (inschrijfmail, uitschrijfmail enz.)

Bedankt weer.

Gr. Sjoerd.
Het aanpassen van de stylesheet is gelukt, als iemand nu nog de nederlandse vertalingen heeft zou helemaal top zijn!

Gr. Sjoerd.
sjoerdd87
Forum Members
Forum Members
Posts: 139
Joined: Fri Apr 20, 2012 11:48 am

Re: NMS aanpassen stylesheet

Post by sjoerdd87 »

sjoerdd87 wrote:
sjoerdd87 wrote:Hallo,

Kan iemand me helpen met het aanpassen van de template voor het in en uitschrijven van NMS?

En hoe ik dit voortaan kan doen in andere modules zonder dat ik het telkens hoef te vragen?

Ik wil namelijk dat de inschrijfvelden onder de tekst komen te staan nu staan ze er nog een heel stuk vanaf (zie bijlage)

Ook wilde ik vragen of er iemand al vertalingen heeft voor NMS (inschrijfmail, uitschrijfmail enz.)

Bedankt weer.

Gr. Sjoerd.
Het aanpassen van de stylesheet is gelukt, als iemand nu nog de nederlandse vertalingen heeft zou helemaal top zijn!

Gr. Sjoerd.
Inmiddels ook opgelost.

Gr. Sjoerd.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”