SelfRegistrationModule pre-fill?

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Riel
New Member
New Member
Posts: 9
Joined: Fri May 01, 2009 5:10 pm

SelfRegistrationModule pre-fill?

Post by Riel »

Hallo,

ik ben aan het stoeien om een pre-fill te krijgen bij de SelfRegistrationModule. Als ik de code bekijk, zie ik dat er ergens $value benoemd wordt.

Hoe kan ik gegevens uit eventueel een andere tabel of database hier alvast laten invullen?

Bezoekers komen namelijk via een speciale code op een pagina, waarbij adhv die code deze gegevens opgezocht worden en vooringevuld zodat alleen nog gechecked hoeft te worden.

Ik geloof dat het kan maar de samenwerking tussen CMS en modules is mij nog iets te onduidelijk :)

Gr
Riel
deactivated010521

Re: SelfRegistrationModule pre-fill?

Post by deactivated010521 »

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 5:18 pm, edited 1 time in total.
Riel
New Member
New Member
Posts: 9
Joined: Fri May 01, 2009 5:10 pm

Re: SelfRegistrationModule pre-fill?

Post by Riel »

Dit inloggen is een aparte pagina met een eigen PHP script.
Deze pagina wordt weergegeven en daarin komt het SelfRegistration form.

Uit variabelen uit vorig script mogen dan al vast de forms vooringevuld worden (<input type="text" ...... value=".$value.".....>
Dit werkt als ik $value kan aanpassen. Dit heb ik getest in een stukje code en gaat perfect.

Vanaf daar moet de gebruiker wel zijn gebruikersnaam en wachtwoord kiezen. Maar andere gegevens heb ik al.


Als ik de gegevens alvast kan voorinvullen, en ik haal het form op jouw manier op, lijkt het dat ik een stuk verder kom. Ik ga dat proberen!
* EDIT

{cms_module module="FrontEndUsers" form="changesettings" nocaptcha='1' lang='nl_NL'}
Geeft enkel het email adres, de andere properties worden helaas als lege velden weergegeven...



Gr.
Riel
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”